неделя, юли 22, 2007

Закъсняло представяне


Със закъсняло представяне, драги пиячи, имаме нов член на екипа: URAGANNNN.

URAGANNNN е скитащ бард, който предлага песните си, епопеите си и серенадите си на случайни места, често без да получава дори коричка хляб за тях. След като прочетох няколко от тях, реших, че имам моралния дълг да го приютя в Кръчмето. Ще ви пее своите песни, ще ви рецитира своите стихове, и от време на време ще помага на Митето при сервирането. В замяна ще получава повече от само коричка хляб, а може и това да се окаже неговият трамплин към светлия и бляскав свят на артисти, сценаристи и (както казва един мой много умен и известен приятел) други хомо и хетеросексуалисти. (URAGANNNN, нали ще ни махаш по телевизията за „здрасти”?)


Внимателно оставете халбите на масите, и ръкоплескайте на URAGANNNN.

1 коментар:

URAGANNNN каза...

Е мерси мерси за представянето:) То че пиша стихове, пиша, но съм и треньор по селски ръкопашен бой и най-обичам да преподавам на теляците в банята кръчмарски фатки със и без засилка:) До телевизия не знам дали ще стигна:) но както е казал нявга поета:"Издигни ме нависоко,
да издигам Те в света,
изпълни ме отдълбоко,
със Вода и мекота!

Закали ми Ти челото,
против погледи жестоки,
изпрати ме срещу злото,
там, на кулите високи!

Укрепи ми Ти ръцете
и стрелите ми насочвай,
да пронизвам сред овцете,
вълците и сухи почви!

Издигни ме нависоко --
ползвай ме като тръба,
надалеко, нашироко --
глас във Твоята борба!

за цялото стихотворение ако някой има интерес, мога да го пусна:) да обслужи масите с некоя свежа натурална напитка:)
Между другото 100имен, когато за пръв път видях Кръчмето-имаше линк към него в Християнство ДИР>БГ(преди да ме поканиш де) си помислих че бих паснал на обстановката във вашта кръчма и хоп.. ти зе че ме покани и айдеееееееееее отиди коня у ряката....
НАЗДРАВЕ!!!!