понеделник, юли 02, 2007

Кой не знае Бай ни Гуро? Кой не е слушал за него?

Аз, Митко Тодоров, съм щастлив човек. Откакто повярвах в Хрстос, разбрах що е истинска радост, мир и любов.

В същото време обаче, аз съм един тъжен човек. Натъжават ме такива неща като пастори със скъпи костюми, парфюми, къщи и мерцедеси и тънещи в мизерия членове на техните събрания. Като пастори-служители на държавна сигурност и прелюбодейци. Като пастори, които се изживяват като холивудски звезди. Като пастори, дето не само не си познават Библиите, но и подтискат тези от паството си, които прилежно я изследват и живеят.

Обаче, като му ударя една-две халби хмелов чай, се развеселявам и дистанцията между трагичното и комичното се скъсява: Пастор Гур(у)о Болгарски, или галено, Бай Гуро (Б.Г.), оживява пред мен и неговите безкрайни истории ме карат да се смея с глас.

Ударете и вие едно-две питиета (каквито ви душа сака) и разкажете и вие някоя историйка за Бай ви Гуро. И нека заедно се посмеем!

Нека дам личен пример:

Питали Радио „Небесян”:

Кога всички членове на църквата на Бай Гуро ще имат пари?

Радиото попитало касиерите на църквата – те казали „Пари нема”.

След това радиото отишло при Бай Гуро и неговите приближени. Те казали „Пари ще има”.

Радиото „Небесян” отговорило: „Ще бъде както до сега – за едни ще има, за други нема да има!”

Наздраве!

4 коментара:

Анонимен каза...

Bravooooooo!!! Jestoka ideia!!!!!!!!

Анонимен каза...

svaliam ti shapka...

Анонимен каза...

Оно сичко си зависи от верата ти!
Ако вериш добре и парици може да добиеш; ако сееш у добра земя и жетва може да имаш, та даже да ти остане за едно "хмелово чайче" у кръчмето!
Само не забравяй от новата си реколта да заделиш семе за нова сеитба, че без сеитба у правилната почва не става!!
Абе не са ли ви учили на този Гур-овски принцип:
"От моята земя по-лепа нема!" Гаранция на възвращаемост - повече от 200%! Вервайте ми!! Па шъ видим!
А ако се съмнявате - не очаквайте да получите - оно си е писано у библийте ви, ама като не четете!!!
Сичко си зависи само от вази!
А за кураж в следващия тираж - пийте по едно за отскок! Наздраве!

Анонимен каза...

Не тъгувай мили ми Митко, не е виновен този, който яде баницата, а тези, които му я дават.
Така е и с потомствената и новоизлюпената пасторско-апостолска аристокрация или "парвенюта", както един кръчмар ги беше изтипосал.
Не искам да ме разберете криво, Не съм си помислял да сложа апостолите след пасторите, но понеже едните са повечко на брой, а другите се пръкнаха като "диспенсационни продукти" напоследък( ако съм объркал сложните словеса - простете - от жегата е и ще ми трябва едно освежително-ободрително питие у кръчмето) та затова така съм ги квалифицирал.
Всичко видимо е белег и резултат от "голямата им вяра" - просперитет и бляскавост, само дето няма аналог в библейските Новозаветни прмери:
1.1 Петрово 3 Вашето украшение да не е външно, сиреч, плетене косата, кичене със злато, или обличане със скъпи дрехи,

4 но скришният в сърцето живот1, с нетленното украшение на кротък и тих дух, което е скъпоценно пред Бога.

защото по жената може да познаеш и мъжа, нали му е венец ( ех, тези жени ).
2. Марка: 10:44 и който иска да бъде пръв между вас, ще бъде слуга на всичките
3. Деяния 20:34 Вие сами знаете, че тия мои ръце послужиха за моите нужди и за нуждите на ония, които бяха с мене.
Затова не си го слагай много на сърце, а удави тъгата си в твоето любимо пите от хмел и гледай смело напред, защото още много неща ще иам да видищ. да им се чудиш и да им се маеш, акак и защо се появяват и каква почва имат те у нас!
Наздраве за всички с мъка в сърцето!