петък, юли 27, 2007

Размисли от село Гуляму Тупалкуу


Селски размисли

Хуманизъм е световното обединение,
на всички демони и духове човешки,
отричащо и Божието осъждение
и греха като прастари смешки.

Той е смесица от ценностни системи,
на религии, култури и традиции,
в безбройни схеми от дилеми,
общи в антиХристски дефиниции.

А какво е християнски хуманизъм,
ако не най-висшата измама,
на модерният Вавилонизъм,
успяващ чрез амвонната реклама.

Не е ли подлата дискриминация,
към простите във Тялото Христово,
от успялите във светската класация,
чрез "ново" фарисейско слово.

Приличен тембър, мазни фрази
и задължително -- образование,
добро държание, дори да мрази
и усмивка срещу порицание.

Това е обликът на хуманист,
а сърцето му е пълно с изчисления,
как без зор, като ленив турист,
да грабне алпинистки постижения.

И неговият бог е хуманист --
обича хората и няма мнение,
за добро и зло, за мръсен, чист --
това е оскърбяващо сравнение.

Зат'ва и хуманизмът преуспява,
щото пасва на човешката природа,
но Бог родените от Дух познава
и "вярващите силно" за изгода.

И тъй годините си отминават
и плодовете бавно се показват,
праведните хули получават,
а "хуманните" по светски се размазват.

От плодовете си не можеш да избягаш,
те показват истинското ти лице,
на хуманизъм ли отново се облягаш,
или си в Бога тупащо сърце?

27. 07. 2007 г.
Прага

Селски размисли 2

С духовна власт се кичи всеки --
сега апостолите са на мода,
нагърбени с пророчества нелеки
и накрая -- напърдяна вода!

Властта духовна съществува,
без мантии или приемници на Петър,
но всеки с титлите си се надува
и на педя казва километър!

От кой ли дух властта се дава,
та все на пирамиди ги избива?
С Исус Христос ако сравнявам,
кой трябваше нозете да измива?

Пирамидите са плът, а не от Бога,
целта -- контрол на всяка воля,
чрез набожно-сатанинска дрога,
остави я, откъм Господа те моля!

27. 07. 2007 г
Прага

Проблемът рядко е в терминологията -- той е в асоциацията,
както и обидата не е в психологията, а в ситуацията,
тъй и грехът не е в теологията, а в мотивацията,
затова безпристрастното упование във фактите,
открива истината за нашите лъжи...



Ако виждаш правото и кривото, ако знаеш скритото за фалшивото,
ако усещаш тънкото и подправеното и живееш помнейки забравеното,
то бъди уверен, че си в правият път и че имаш страх от Бога,
защото за да знаеш всички тези неща и да можеш разумно да ги
обясниш на другите, е нужна мъдрост, а страхът от Господа е нейното начало
и познаването на Святият е разум, които Той запазва за ходещите в правите Му пътища.
Притчи Соломонови 9-та глава, 10-ти стих

19 коментара:

VladiSD каза...

Поздравления за това, че не започна да се цупиш на забележките, а разчисти блога. Зряла реакция, заслужаваща адмирации!

URAGANNNN каза...

Ами аз го разчистих заради вас, не заради себе си, но няма значение де..... и го пълних заради вас, а не заради себе си, но и тва нема значение-щом така ви харесва-ваша воля. Адмирациите си ги задръж-не съм склонен да ги приема.

Анонимен каза...

Кръчмарю вземи, че се покай пред Бог от своите написани кръчмарски истории, за да намери душата ти истински покой.

от твоя спасител

Анонимен каза...

Не, толкова зряла явно, щом се цупи. Има право да се цупи, ама и ние имаме право да избираме какво да четем. аз влизам тук само заради писаното от 100именов. Проблема на Ураган бе, че репи да публикува всичките си творения от 1900 и големия сняг.Разбирам, че обича тулумбички, ама да ям всеки ден толумбички ми бактиса. Надявам се да е загрял за какво иде реч. Да си отвори блог и да публикува всичко там, а тук само когато има да каже нещо ново и интересно или по тематиката на блога, а именно-Георги Бакалов и сие.

URAGANNNN каза...

Отворих си блог-спете спокойно :))))))))) Относно публикациите , пускал съм такива които според мен са били подходящи, аи не от старите-повечето бяха още "топли"
А и калъпите-зряла-незряла в които ме вкарвате са неточни ама както и дае-да сме живи и здрави викам аз и да изчакаме 100 именов че нещо се загуби по жицата...

Анонимен каза...

Урагани и ветрове, кръчмари и пиянковци отрезнейте към правдата и погледнете към славата.

спасителя

Анонимен каза...

Урагане, дай линк да те четем и да те коментираме.

URAGANNNN каза...

Къде е тая слава ве спасилтелю? Кой я дава и колко струва? От какво да изтрезнеем? Коя е правдата/?

URAGANNNN каза...

uragannnn.blogspot.com tva e link-a - ima go v profila mi

Анонимен каза...

Като чета тези твой редове, главата ме заболя от твоята интелектуална простотия.

Колкото за Божията слава, ти никога няма да я преживееш в този живот понеже си решил да бъдеш клеветник и подигравчия на братята. Да публикуваш сайт с цел да критикуваш хора, които не познавш. Да критикуваш тяхното убеждение и то в този стил на подигравка за мен е атака срещу самия Бог.

Помисли малко, ако Бог извършва някакви процеси в твоя живот и имаш твърдото убеждение в това да ходиш безкомпромисно в тях и това влияе в твоя живот и в живота на другите няма ли да те нарани ако някой започне да те критикува по същия начин както ти го правиш, само защото не разбира Божиите процеси в твоя живот?

Говориш за свобода, но мисля че ти не я разбираш в пълнота. За мен преди всичко свободата е отговорност, ходене в смирение и любов. Границите на свободата в живота на човека се определят от базата на Божията истина в неговия живот. Свободата не е независимост, чувство или емоция но е начин на живот основан върху Божията истина

Нямам твоя дар на слово и писане, но имам Божията благодат, любов и истина в моя живот да ти кажа следното по най-простия начин: Бог може да те използва градивно в неговите цели по нациите. Мога да видя твоя потенциал, който е невероятен, но не бъде хулител на братята.

Твой бъдещ приятел - спасител!

URAGANNNN каза...

URAGANNNN каза...

Ок спасителю, мерси за скоростния отговор! съгласен съм със твърдението ти "Помисли малко, ако Бог извършва някакви процеси в твоя живот и имаш твърдото убеждение в това да ходиш безкомпромисно в тях и това влияе в твоя живот и в живота на другите няма ли да те нарани ако някой започне да те критикува по същия начин както ти го правиш, само защото не разбира Божиите процеси в твоя живот?"

напълно, но отговори ми само ти или само аз преживяваме процесите на Бог които останалите не разбират?

Мисля че всеки един от нас ги преживява(макар и осквернени от призмата на човешкото ни паднало естество) та затова и се дъвчем един друг кой е по прав и кой колко е по-крив. затва треа да се проявява разбиране относно Божиите начини на действие и съда на другите върху нас да се приема като временно явление показващо ръста на съдещият.

Кои хора не познавам? за Бакалов ли става дума? И ако е за него колко неща съм публикувал да го охуля?


За мен свободата е да си знам мястото и цената и да правя каквото си искам, съобразено с това което Бог би искал от мен :))

Божията слава казваш не съм бил преживял? Добре-щом мислиш:))))))

Простотията ми е селска, не интелектуална:) Ти мой бъдещ приятел? Много ще се изпотиш докато стъпиш на тая позиция :)))))

Относно братята и тяхното поведение, кои братя имаш предвид, щото лъжебратята също Братя се пишат-аз изобличчавам конкретни неща в конкретни сърца-(масово разпространени де) насадени от религ. демони:) така че моята работа си я върша качествено:))) и потенциала си го ползвам разумно.

Съветите ти не се приемат, с цел да ти изпитам смирението :)))))))))))))))))))))))))))

Петък, 2007, Август 17 0:04

Анонимен каза...

Урагане или Кръчмарю или който и да е ....

Разбирам че всеки човек е индивидуален, и като такъв е уникален пред Бог. Вярвам че Божията работа във всеки човек е различна и от там идват различията. Но Божията цел е една, Божията истина е една, защото Бог е един в три лица.

Многообзазието на Божиите процеси в хората трябва да бъдат обединени в Божията цел и и истина, и всеки трябва да пасне себе си в тях чрез процесите на Бог в тях.

Божиите процеси в някои ще ги предизвикат да говорят, че църквата трябва да се промени, светиите трябва да бъдат по агресивни в любов и да свидетелстват в света, трети ще се нарекат апостоли, което значи пратени и ще заживеят и служат с такъв манталитет и т.н.

Но не мога да приема такова служение, което само да критикува и да бъде обвенител на братята, като ужким-изобличава ... но какво???

Забелязал съм, че твоя сайт е огледален на сайта на кафе Реформация. За мен това е сериозна обида! Ако ще критикуваш даден сайт или човек може да го направиш по много други начини, но не и по този начин, защото все пак си християнин ... и би трябвало да знаеш че съда е на Бога, а не на твоите статии.

Урагане влязох в твоя блог, и като прочетох твоите стихове и това което си написал, за мен това е уникално, моля те прости ми че в първия коментар го нарокох интелектуална просттотия, защото могат да видя твоето сърце за Бог в тези стихове, повярвай ми това сериозно ме благослови.

Но се чудя как вие в статиите на Бакалов, в свидетелството на пастор Пламен за срещата си с Бени Хин, за Благовест Белев (макар че неговото писмо повече звучеше като оправдание а не покаяние и т.н.) да не видите ръката на Бог.

За Бакалов го познавам много добре, и знам каква цена е платил за да бъде това което е сега. Познавам живота му и служението и принципите чрез което той гради в тази нация. За Пламен, познавам че е човек който има огромно сърце за Бог и неговото помазание.
За Емил Старейшински който ти наричаш старчока не забравяй, че един ден Бог ще те държи отговорен за всяка празна дума - в контекста написал.

За Христо Кънев, човек който е посветен на Божието дело, цел и истина.

За Иво Койчев ромски лидер, който осмиваш, човек искаш истинска промяна сред ромите в тази нация.

И редица други ....

Вероятно всички те си имат своите грешки, но не си ти който да ги съди. Аз намирам в тях истинска смелост въпреки това да продължат да вярват и служат на Бог въпреки изобилието от алтернати които има в света.

За това ли си призван .... да ги критикуваш и тесваш, кой си ти на Бог ли се правиш?

Не бих те призвал към покаяние, но към осъзнаване и пък тогава може и да се покаеш.

URAGANNNN каза...

Като гледам и чета спасителю, май ме бъркаш със 100именов, който пише статиите и чийто блог е огледален на Кафето.
Бакалов го познавам отчасти, учил съм се от неговите неща преди десетина години, но определено не ми харесват някои течения-които съм поизпробвал и знам докъде водят.

Цолов съм го виждал на конференция в Казанлък -нищо особено.

Грешки има всеки-аз също но когато тези грешки правят мнозинство от хора да съгрешават, все накой трябва да се осмели -с риск че съди Божиите служители-щото твяа е най-лесното и ефикасно обвинение което автоматично запушва усти, та с този риск треа да каже тва онова което еззабелязал, или ти ще отречеш действието на оня дух който се прави на Святия Дух, тоя дух който поробва в резлични окраски вярващите и ги изсмуква докато омалеят.

Него изобличавам, неговите номерца и хората които упорито го защитават.

За какво съм призван? Ти как мислиш?

URAGANNNN каза...

Само нещо да уточня=аз публикувам неща които са насочени към петдесятните лъжи най-вече, щото съм бил петдесятен и ги познавам-ето-демонстрация:
ЕПЦ - бисери

(Посветено на ЕПЦ "Витания" гр. Казанлък)

Сухи братя и сестрички,
нека станем вяло всички,
в клишета да се разлигавим
и Бог тъй уж да прославим!

Две-три песнички умрели,
от песнарки овехтели,
да замънкаме наизустено
и ще бъде ни простено!

Пригответе жълти стинки
и червени кат калинки,
в дискосчето ги пуснете
и Господ щедро уважете!

Хайде всички ся седнете,
за спане се наместете --
пастора ще стреля гниди,
по омразни на Саул Давиди!

Комунизмът нежно-едноличен,
рафиниран и във вид приличен --
"един пред всички, всички за един"
подкрепете с думата "Амин"!

И накрай минута-две,
дайте на Светият Дух поне --
с нуждите си Го смълчете
и озъбени се поздравете!

Слава, чест, седящ поклон,
да бъде на Светият Трон,
в неделя служихме на Тебе,
благослови ся нашто себе!

16. 09. 2006 г.
Прага

Сега имам въпрос към теб, спасителю-ти какво разбра от този стих? НЕщо да се поучи? Авторът защо ли го е написал? Да охули или да разкрие? За полза или за вреда? Чия полза? Чия вреда?
Аи приятно мислене и ако пак ми речеш хулител на братята, тогаа ше знам че си мнооооооого религиозен и с капаци от страх и контрол....

URAGANNNN каза...

Апостоли не значи само пратени:) тва си е едно от таканар 5кратни служения,което вече не е майтап работа, то и ангел значи изпратен, пратеник, мен ми е все едно кой как се нарича след като действително е такъв, сега са на мода апостолите, преди беха пасторите=комунизма не даваше повече, та кой кой е ше видим в последствие и кой колко е служил на бога и как също. Познавам хора които издигат Бакалов повече от апостол-като култ към личността-такива хора ги има и в петдесятнитре среди-които издигат пастора като супер Божий помазаник и така подкрепят пирамидалната ориентация характерна за света и в случая са си виновни те , а не той, той обаче ако се съгласи ..........отиде та се невидя. Ся бързам за работа-ако има нещо неясно-питай чао

Анонимен каза...

Урагане видя ли че е не е готино да ви бъркат със 100именов?

спасителю- ти си за психиатър. Първо се наричаш "спасител на душите ни", после ни караш да ходим при вълците дето ни оглозгаха кокалите с цел да ги "спасим" тези наши изнурени души. Отиди при някое отче да ти прочете една киприянова молитва, че е ясно, че и върху теб е направена "петдесятна магия".

Урагане харесват ми част от разсъжденията ти. Пиши в блога.

Mitko Todor-off каза...

По повод горепосочения стих - Браво Урагане!

Не съм срещал досега българин с такава силна дарба пророчество като Станимир - Ураган! Нека Бог те благославя и пази от възгордяване! Ще ми бъде приятно да прочета твои стихове - псалми или химни(ако имаш такива), или да ги чуя, ако са вече част от нечие хваление.

Към т.нар. "спасител":

Ти си вълк в овча кожа. И стотинка не даваш за Божието стадо. Теб те интересува само твоят търбух и твоето спокойствие.

Душата ми намери покой, когато Исус ме срещна и когато взех Неговото иго и Неговото бреме върху себе си. Оттогава не живея за себе си, собствените си кефове или собственото си разбиране за спокойствие. Аз съм втренчил очите си в Христос и се уча от Него - който е "кротък и смирен на сърце". Една голяма част от служението Му беше кротко и смирено пред Бога ДА ИЗОБЛИЧАВА, на слово и на дело религиозните и държавни водачи в онова (и всяко) поколение. "Рожби ехиднини" хула ли беше, или изобличение? Уча се още от 12-те апостола, които, за разлика от сегашните самозвани апостоли, бяха призвани. И поради своето призвание от Бога, те можеха да търпят критика един от друг, можеха да се покайват, и можеха да принасят дела на покаяние - виж пр. Павел и Петър. Нещо повече - те даваха живота си за Бога и братята/ сестрите си. А това са все неща, които съвременните Бай Гуровци не правят.

Затова ще продължавам да записвам историйки за всякакви Гуровци, без капчица да ме е еня за мнението на такива като теб.

И вас не ви еня за моето мнение (или поне се правите, че не ви е еня). Явно е, че не можем да работим заедно. Явно е, че служим на различни господари. Аз служа на Праведника - Христос. Той е моят спасител. Самозвани спасители не ми трябват.

Христос ми е достатъчен.

URAGANNNN каза...

Бат Митко, бе ти не знайш ли че съм мноо горд чувек ве хахахахаахах:) или поне така казват-от завист:) напраих си собствен блог, щото клиентелата ме порица за спам, така че можеш да го поразглеждаш-в процес на качване съм, но поне едно триста неща са готови за там:) ако не ти се цъка из профила ми, ей ти линк: http://uragannnn.blogspot.com/

Анонимен каза...

Аз съм Благовест Белев и за мен е велика чест да попадна сред вашите дискусии. Имам усещането че съдебните заседатели, които публикуват и коментират живота и спасението на служители са хора без сериозна цел, насока и вяра в живота.
Какво се е случило в живота на тези които са служили на една велика кауза, не може да бъде предмет на вашето измислено и обречено законодателство и правораздаване.
Има един, който Единствен има право да издава присъди на Своите служители.
Не случайно изводът на християнството е чо то е единствената армия, която осъжда и убива своите ранени и то без процес.
Всеки, който е дръзнал да хвърли камък срещу Божии помазаници и служители, независимо от техните грешки, носи невероятна отговорност за бъдещето си.
Какво е духовното състояние на всички мъже на вярата, които сте имали дързостта да оплюете във вашата нещастна уеб страница, знае само техният истински работодател - Бог и Той е единственият, който има правото да ги обявява за грешни или прави.
Пазете се от неправомерно участие в съдебни процеси, като тези тук и Бог да ви помага .
Освен това излезте от анонимност и с елементарна чест елате да се видим и да разговаряме.
Това което чета в публикациите е основано на евангелски изкривени слухове, лъжи и болни художествени измислици.
Бъдете достойни!