вторник, септември 18, 2007

GPS


GPS
(by Tuono)

Бай ти Гуро се издигнал,
покрай кучетата стари,
съвършенството постигнал,
във попари и гаргари!

И полетял по континенти,
влял се във организации,
правещи експерименти,
чрез "духовни" екзалтации!

С фадърхуудско наметало,
учил български калинки,
от стадото осиротяло
из набожните дружинки!

Преобразил тук-там кошари,
по нова еднолична схема,
в която се ядат шамари,
по петкратната система!

И много хора отрезняли,
из пасторските заведения,
прогледнали, па ослепяли,
от апостолски видения!

Затуй че, драги ми читатели,
Джон Бънян си спомнете --
с раницата, през предатели,
сами си Пътят извървете!

От гуровци пращи земята --
чрез тях сме се новородили,
но служат също на змията
и хиляди животи са затрили!

Раницата, мечът и другари,
изпитани във глад и изкушения
и далеч от "даващи" кошари,
през духове и заблуждения!

Джи Пи Ес-ът няма да сгреши,
ако и да води в лабиринти,
в които трябва да решим,
между слаб сигнал и кинти!

18. 09. 2007 г.
Прага

6 коментара:

Анонимен каза...

Браво Урагане, тоя път ми се струва че си уцелил десетката. Продължавай в същия дух и зарежи дребнавите заяждания с дребнави хора :)

Анонимен каза...

Ураган се пак оригнал,
с тъпирски строфи качамак,
некадърен стих нанизал,
от Прага в блога пак.

URAGANNNN каза...

Много добре даже съм го издокарал:) па ти вари са грамни у некой крив селски дувар да са освежиш, како хахахаахахахахахаах

Анонимен каза...

искам дамо да кажа на хората, които не харесават Ураган-не му доставяйте удоволствието да му оставяте коментари, било то негативни, да се маха или каквото и да билоо. Вижда се че човека си има проблем и ние само увеличаваме чувството му за значимост по този начин. Мълчанието ни е това, което ще го пораази най-много. фактът че не четем стихотворенията му. Аз лично не си губя времето да ги чета, но съм коментирал относно окупацията му на блога.Бойкот и никакви коментари. Кръчмето отдавна загуби смисъла си. нека не доставяме удоволствие на нахалника.Кръчмаря дезертира, аз не влизам така както влизах преди. Нека този блог потъне в анонимност и да не му правим повече трафик. Влязох само да ви кажа това.чао

URAGANNNN каза...

тцтцтцтцтцт голяма дума каза-нека да потъне в анонимност:) хахахахах ти пък дори не предполагаш колко хора четат тука-не си налагай предпочитанията върху свободата на избор на посетителите:)

lek vetrec каза...

Вчера видях този блог и се смях от сърце. 18 години!!! съм била в църква "Слово на живот" и после "Прелом", занимавала съм се с какво ли не, била съм "много близо", видяла съм какво ли не, дадох всичко от себе си от 17-тата година на живота си, та чак до 33-тата. Сега напускам, ама още няма да ви кажа защо, има общо със стихотворението обаче! Поздравления, Ураган! Кефиш ме :-).