четвъртък, август 23, 2007

Изстрел 5


Изстрел 5

Сол на земята или пудри църковни,
светлина на света или сиви,
Господни светии или виновни,
стада със съзнания криви?

Дързостни, смели или лигави жаби,
честни хора или хитри търгаши,
силни в Духа или кекави баби,
на здрава храна или блудкави каши?

С меки сърца или танкови брони,
нищи по дух или висши по ум,
зрели във съд или неутрони,
интимни с Исус или празен шум?

Стегнати, будни или затлъстели,
с образ от Бога или от хора,
твърди във скръб или мекотели,
в Живият Дух или в букво-затвора?

23. 08. 2007 г.
Прага

8 коментара:

Анонимен каза...

Цяла седмица

Цяла седмица мина,
а той не спря да повръща,
банята напълни с помия,
после цялата къща.

Съседите пощуряха, полудяха,
че въздуха бе изместен от вонята,
в кенефната чиния се завряха,
че по-благ бе аромата на лайната.

Измина близо година,
откак напълни цялата къща,
макар че вече се спомина,
той в гроба все още повръща.

VladiSD каза...

Станимир Тахов си има три собствени ураганннно-лирични блога:

http://uragannnn.blogspot.com/ (Границите на свободата)
http://uragannnn2.blogspot.com/ (Ураганна лирика)
http://uragannnn3.blogspot.com/ (Ранни ветрове)

Месец август 2007:

Граници на свободата - 24 публикации - 1 коментар (Митето Тодоров)
Ураганна лирика - 13 публикации - 0 коментара
Ранни ветрове - 22 публикации - 0 коментара

Виждаме огромен интерес към творчеството на автора. За всичките си 59 публикации момчето е получило цял един двуредов коментар. Друго си е КРЪЧМЕто, нищо че тематично няма нищо общо с горните три:

Кръчме реформация - 4 публикации - 14 коментара (2 от които даже са положителни).

Анонимен каза...

лудницаааа, Урагане, кога избяга??

URAGANNNN каза...

Ами останалите блогове ги създадох заради вашето мърморене и роптаене-там съм качил тва онова, но в Кръчмето-най-новото:) да му мяза:) Ти Владисд много приказваш:) ама приказвай си, гласувай си:) пак ще опускам тук каквото преценя:) а на оня господин с кенефа и лайната -приятен апетит все пак:)

Анонимен каза...

Урагане, блогът беше създаден от Стоименов. Възможно е той да ти е дал права, които вероятно си поискал сам, но това не значи, че трябва да наблъскаш блога със 70процента твои римушки тип пенсионерска хумористична поезия от последната страница на в-к трета възраст. Лично аз няма да мрънкам, ако на 3 постинга на стоименов се явяваше един твой. Даже можеше и от любопитство да прочета какво си написал. Сега търся стоименов, ама той останал някъде заринат след последното наминаване на урагана.

URAGANNNN каза...

ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕе, права не съм поискал:) покани ме човекът, плюс тва пускам неща със съгласието на митко тодорофф, аз също не знам къде се покрил Стоименов-няма го от миналия месец към средата-не съм го затрупвал както твърдиш:)
Освен да се обърна и към вестник Трета възраст трета страница......., но засега съм тука-искате или не:)

Mitko Todor-off каза...
Този коментар бе премахнат от автора.
Mitko Todor-off каза...

Драги посетители,

Радвам се да чуя оживена дискусия. Дето се вика, дискусията отваря глътката.

Какво толкова ви пречи Ураган? Лъжи ли говори? Или използва образност к/о не ви се нрави?

Мен много ми харесват нещата, к/о той публикува. Това е поезия - пророчество. И като такова, то прави нещата черно и бели. Контрастни. Екстремни. Назидава тези от църквата, които имаме нужда някой да ни прасне някой шамар, да се видим къде стоим, дали ходим в тесния път, или сме кривнали нанякъде. Не че не ме боли от шамара. Ама след като болката отзвучи, ми става по-добре. Предпочитам това, пред любовта, която не се проявява.

И на мен ми липсва присъствието на кръмаря Стоименов, но... като го нема, ке викаме неволята (демек,ке се справяме сами).