сряда, август 22, 2007

Селски размисли 3


Селски размисли 3

Матрицата диктува на ума ти:
"Това е свято, а това е грешно,
това е бог, а онова гъза ти,
туй е тъжното, онуй е смешно!".

Матрицата е с два отдела --
в първият са светските лайна,
а вторият фалшивата новела,
от Луциферска "светлина"!

Раждаме се с жакчето вградено --
то е първородният ни грях,
чрез него е сърцето подчинено,
на агентите и тоз зад тях!

Матрицата е демоничен свят --
черно огледало за ума ти
и като шумът на водопад,
заглушаващ стон в духа ти!

Матрицата е царство със агенти,
диктуващи житейският ти път,
през жакчето наливащи в проценти,
помии за пред идващият Съд!

Новорождението чупи жака
и шанс ти дава да прозреш,
как Исус с любов те чака,
за себето си да умреш!

Не умреш ли, вторият отдел,
изстрелва "святи" холограми,
замъгляващи Христовият апел,
с "атач" от заблудителни програми!


И истинската свобода настава,
щом натиснеш ти "Формат",
за ученик записва те тогава,
Бог при Възкресеният ни Брат!

20. 08. 2007 г.
Прага

5 коментара:

VladiSD каза...

Анкета:

Какво мислите за прозалириката на Uragannnn (четири "n"):

1. Вдъхновява ме и бих желал да чета произведенията му.

2. Нямам против, стига да я публикува в собствения си блог.

3. Бездарна е, не желая да пълни кой да е блог или форум с нея.

Анонимен каза...

Нека си я пише, само че да не наводнява кръчмето.

Анонимен каза...

В гробището вятър стене,
вятър стене и реве.
Смъкнал гащи до колене
просяк клекнал и сере.

В миг от гроба се надигна
скелет грозен на мъртвец.
Той свирепо се провикна:
- Виж, посрал си ме, подлец!

Прошка просякът поиска,
с пръст гъзеца си изтри,
а мъртвеца се изкиска,
гръмко пръдна и се скри.

Това е поезия на ниво, Урагане, учи се!

Анонимен каза...

Омръзна ми да ви чета нескритите
омразно пълни с мерзост блогове.
Кълнете се че сте различни,
а пък се имате за полубогове.
Живеете във разни чуждестранства
за да си правите безброй парички
и малко понапълнили дисагите
виновни са ви вече всички.
Пророци и поети и простаци
(не се застъпвам аз за псеводпастори)
но щом сте толкова духовни баш-юнаци
и щом сте толкова велики масон-мастори,
върнете се във нашата родина
(която гние във духовно робство)
станете пастори на църкви от два-трима
и покажете как да заживееме законно.
Да видим ний дали ще ги объркате
(че чини ми се само че говорите)
и чудя ви се баш къде си да си бъркате
самоизписвайки се като мъченоиконите.
Кой знай от кой клон сте ни изпаднали
на някое психиатралноо лоно
и докъде ли надълбоко сте пропаднали
да ни се правите на апостил про-Боно
А най-ми става смешно зарад бирите
които (явно) вирутално някак пиете,
че и бездар навръх Никулден по баирите
зер няма толкоз риба да избиете.
И позапасали полу-чифте пищови
(на няколко полукълба като апостола)
Ако сте толкова ербап-юнак готови
защо не почнете да реформирате от Босфора?

И тъй да обобщя за заключение
(за да не стане после някоя измама)
ще ви го кажа във едничко изречение:
„На приказки сте тук – но на дела ви няма”.

Юсуф Христов

Анонимен каза...

Za anonimniat ot grobishtata-otgovor ot drug anonimen.
Az tezi dumi gi znam ot mnogo otdavna.1979 da sam po tochen(kato biah na niakakva brigada za sabirane na grozde,na koiato biah nasilstveno ,,pokanen" kogato priiateliat mi Borko mi gi izpia za parvi pat.Bulgarskiiat naroden genii gi e zapazil v sashtata im forma.( dano da mu e vechna pametta-na geniia imam predvid i reotanite mu da sa vechno zdravi,tokat mu nikoga da ne spira i bushonite mu nikoga da ne izgariat,da ne zabravia AEC Kozloduy i Belene,a sashto taka i nazionalniiat vapros).Sviril sam ya tazi pesen na kitara.Za tezi koito si niamat haber tova e pesen na Black Sabbath i dumite sa bulgarska neskoposana versiia na idiot imitator,koito i da e toi.Neise,zapushi ia.Geniite ne triabva da se sadiat.Shtom oshte se poiaviavat iz prostranstvoto i im se otdava vnimanie.Kvo da go pravish,Genii.I az na Genii/ozzy osbourne se praveh dokato ne razbrah che Isus e otgovorat na vseki vapros.
Ne si originalen Anonimen.Ako shte pishesh stihotvoreniia,napishi si gi sam,nedei da prepisvash.Napishi gi kachestveno,che kachestveniiat kontrol na naroda oshte raboti,makar i darjavno/zarkovniiat da e faliral.Napishi gi na vremeto im,che da ima faida niakakva,neshto za pouchenie,neshto za nazidanie na tialoto hristovo.Vaobshte, neshto sas smisal.Aide,nazdrave i po edno,, mojito'
ot mene na zialata masa kogato se saberem.Ama kak se pravi ,,mohito'.Mojito e kubinski coctail deto i Castro,Fidel ili Raul ne mojaha da go zabraniat(sigurno i rusnazite prez 63 go haresvaha),kakto i Evropeiskiiat sayuz niama da izkoreni bulgarskiiat navik da si variat rakiiata bez darjavna namesa.Az moga da kaja,che go vidiah Fidel na jivo prez 72 kato biah oshte samo chavdarche,a ne pionerche s chervena vratovrazka.Beshe v zentara na Varna i golemi syurii ot hora biaha tam dokarani s avtobusi dobrozorno?I Fidel govori li govori,ama maika mi kaza ,,davai barzo da se mahame ottuk che sa pusnali obuvki na magazina".
Ta kak se pravi mojito.
Materiali:
zahar 2 lajizi golemi,slagat se v chasha.
edin lime(zelen limon,nariazan,dobavia se)
3-4lista presen zelen mint(dobaviat se).Vsichko se smachkva s barkalka niakakva v chashata.Slagash malko led/ice,malko gazirana voda/canada dry,bacardy bial rom kolkoto dusha iska ,razbarkvash and enjoy.Ha nazdrave i zdrave da e.