понеделник, февруари 04, 2013

Новите приключения на барон Мюнхаузен или "подвизите" на лъжеучителя Пламен Петров в Австрия






Новите приключения на барон Мюнхаузен или "подвизите" на лъжеучителя Пламен Петров в Австрия

Свидетелството на Магдалена Вайсхопл за делата
на пастор Петров в Инсбрук

Здравейте братя и сестри в Господа!

В продължение на 1 год. си мълчах, но като виждам как хората в България
живеят под заблудата на един арогантен, самозван "пастор", лъжеучител
и манипулатор - Пламен Петров, реших да споделя някои неща с вас.
Придружавахме сем.  Петрови в продължение на една година и мога да си
позволя да разкрия другите лица на "пасторите". Аз бях също като
някои от вас - буквално като хипнотизирана от учението му. Познавах го
само от интернет и реших да го поканя да послужи в Инсбрук/А/. Уредихме
му доста служби, от които получи доста солидна сума пари, от които се
съблазни. Реши, че това е златна мина и успя да убеди нашия пастор М.
Марох да го вземе да работи при него в църквата. Пристигна тук юни
2011 с цялото си семейство. Аз и мъжът ми им уредихме жилище, обзаведохме  го, кола – всичко, от което се нуждаеха. След като п. Маркус не му позволи да прави хората от неговата църква за смях и
Подигравка ( само тръшкане и крещене без да има някакво подобрение на
състоянието), Пламен си събра групичка за неговата църква , на които
обеща освобождение. Това бяха хора с душевни и психически проблеми,
бивши окултисти....хора търсещи въстановяване. Пламен си
направи домашна църква като всеки път им казваше, че им трябва още
повече освобождение и още повече. Освен да се гърчат, падат,
викат и треперят, друго не се случваше. Караше ги да си тръскат демоните
от пръстите на ръцете. Интересен "библейски" метод!!! В сегашното му
обръщение към вярващите се чудех на кои библейски стихове отговарят
той и служението му, но не можах да намеря такива. Аз и съпругът ми, му
помогнахме да си направи църква в Инсбрук (за което искрено се
покайваме!) и той започна да проповядва как другите църкви в града
спят, нямат Святия Дух, нямат помазание....и имаше арогантноста и
наглостта да качи всичко в интернет. Така си събра още хора от
останалите църкви. За съжаление доста се бях оставила да ми промие
ума, да не мога да видя кой дух го ръководи. Човек който едно
проповядва, а друго живее това е вълк в овча кожа за мен.  Още от
Испания Пламен ми каза, че искал някой да му даде апартамент без пари,
а другото беше, че ми изпрати материали за десятъка,  да ги дам на
хората. Искаше ми се да му кажа, че е побъркан... Той още тогава си е
планувал да си вземе хора от другите църкви и да си прави собствена, но
аз бях прекалено наивна и глупава да усетя плановете му. Пастор Маркус
в началото 2 пъти му подава за документи, но и двата пъти получи отказ.
Аз и съпругът ми също му подадохме 2 пъти, пак получи отказ. Тогава
започнах много да се съмнявам дали беше въобще Божията воля да дойде
в Австрия?
Давахме му в началото почти всичко от дискуса, но когато започнахме да
заделяме пари и за църквата, това не им хареса и решиха да намерят
начин да ни отстранят. Започнаха да обработват братя и сестри срещу
нас( хората които бяха тръгнали след него да търсят освобождение), че
ние контролираме всичко,че могат и без нас, някои друг да поеме
касата(това го разбрахме в последствие). За Пламен и Мария не е проблем
да настройват братя и сестри един срещу друг, когато имат сметка от
това.  Какво още се случи в същото време. Аз имах приятелка
българка, певица, която беше дълго в окултизма. От много време опитвах
да й обясня, че Исус е единствения Път. Тя в окултизма е търсила
изцеления, чудеса, проявления и сега ги намери при Пламен. Той беше
новият й ГУРУ! Тя беше като зашеметена от него, започна да си плаща
„сеансите“. Сума от 2000 евро, купи им скъп синтезатор, апаратура, даваше
им по 300 евро да си имат, скъпи подаръци на тях и децата... С две
думи купи си църквата, пасторите и хвалението. От окултизма се прехвърли
директно в хвалението.  Аз, мъжът  ми и Мария бяхме също във хвалението. Правихме концерт с евангелизационна цел. Освен  гласа на тази певица не се чуваше нищо друго, поведението и беше отвратително, а ние подгряващата група на „звездата“ търпяхме. Това не беше
хваление, това беше истински кошмар!!! Идваше ни да напуснем сцената.
Проблемът беше в това, че тя идваше от сцената в света. На другия ден
ми се обади Мария/съпругата на П.Петров/ и каза, че са много възмутени с Пламен от нейното поведение и аз им предложих да говорим с нея и да й обясним, че това е служение пред Господа и няма нищо общо със светската сцена. Първоначално те се съгласиха с мен, след което размислиха и се отказаха да не би да откачи и да си вземе всичко, което им е дала. Ако искам аз да говоря с нея, а те щели да ме подкрепят после. Точно обратното - те търсеха начин да ни махнат от църквата, защото станахме неудобни за тях и можеше да им пресъхне кранчето. Започнаха да сипят лъжи срещу нас и да
настройват хората. Направиха такива интриги и раздори между нас, каквито
никога преди не бях виждала. Преди да се появи Пламен, всички живеехме
в мир и любов! За съпругът ми изговориха куп лъжи в негово отсъствие,
въпреки, че цяла година ги носихме на ръце, правихме му преводите,
бяхме им такси и в продължение на 3 месеца подготвяхме службите, а той
само събираше парите. Мария ме заплаши да не се захващам с тях, защото
всеки, който ги е критикувал е пострадал. Един искал да се самоубива,
друг изпаднал в депресия и т.н., с какво задоволство го каза няма да забравя
лицето й. Чудя се това Божии служители ли са или служители на
сатана?... Но каквото посееш това ще пожънеш. Преди 2 месеза е
получила нервен припадък и от март ще се връщат в Испания. ( А и не
може без разрешително да работиш като пастор,  постоянно да се криеш.) Аз
не мога да разбера с какво сърце си изпратиха децата преди една година
на 15 и 16 год да живеят сами, отделени от родителски грижи и контрол. Точно в пубертета, когато имат такава нужда от родители.
Те за децата си нямат сърце, а аз искам за нас да имат. И се осмеляват
да ни поучават как да се грижим за семействата си. Мамона стана техен бог.
Направиха поразии на доста хора и вече добре ги опознаха.   Благодаря
на Бог, че започна да лекува сърцето ми, и ни измъкна от лапите на този
измамник, но последствията които оставиха сем. Петрови са: разбити
църкви, наранени хора, огорчения, новородени християни, които загубиха
вярата си и хора, които след "чудесата и знаменията" на Пламен Петров, никога повече няма да искат да чуят за това. Но важното е, че Петрови си
напълниха сака със десятъци за година и половина, показаха си рогата и
сега ще търсят следващото място където още не ги познават и ги
боготворят по интернет.
След като се опитах да говоря със нашата певица по въпроса за
хвалението, Мария се нахвърли върху мен, а Пламен почна да проповядва
срещу нас-да си носим кръста. Аз не знаех истина ли е това или кошмарен
сън, който всеки момент ще свърши, но всичко е било предварително
нагласено. След този театър у сем. Петрови, аз и съпругът ми решихме да
направим 2 седмици пауза, и след това на спокойствие да се опитаме да
говорим с тях. Уведомихме ги, че не намираме постъпката им за правилна и
християнска, че един пастор трябва да се стреми да събира стадото и
носи мир, а не да сее раздори и да го разпилява (така и не разбрахме
как си е сложил тази титла „пастор“). Този и-мейл му беше прекалено
много - той не обича да го критикуват и да му казват истината в очите.
Оттогава той се скри и не проговори повече една дума с нас. Точно
както пише в библията, че неправедния се страхува от праведния. През
тези 2 седмици телефоните ни звъняха постояно, хората искаха да знаят
какво става, защото Пламен им казал, че ние повече няма да идваме в
църквата.(църква, която ние му сформирахме, цялото счетоводство се
водеше на наше име / един "пастор" без работни документи./ За да не
отговаряме на всеки поотделно, пратихме и-мейл като обяснихме цялата
ситуация. Хората бяха потресени, чули съвсем други неща. Молиха го
толкова много да се съберем и говорим, но той беше непреклонен. Това
беше като шок за нас, защото това беше нашето духовно семейство и
приятели. Пламен не го беше грижа изобщо, той няма никакъв проблем с
лъжата, умее да всява страх у хората с проповеди като "тези са
демонизирани", а вие не закачайте помазаника. Възмущението беше
голямо, но вече много си бяха напуснали църквите и не можеха да се
върнат. Пламен си направи лидерска група от тези, които търсеха от него
освобождение(лесни за манипулиране) и така  вместо да се прослави името
на Исус, се превърна църквата в клуб на феновете на Пламен. Взе си за
хвалители двама сектанти "Word and spirit",жена си и певицата разбира се.
Фалшиво дрънкане на инструменти с 2 пръста и вълчи вой, но за Пламен не
беше важно хвалението, а всички да му се подчиняват и боготворят.
Това беше и голям шок за децата ни, защото те не можеха да разберат
как може да направиш на някого толкова добро и да ти отвърне  с толкова
зло? те помагаха много първите 3 месеца в църквата. Имаха приятелчета
там и тъгуваха за тях, но на Петров не му пукаше. Не знам отсега как
ще им говоря за християни, църкви и любов след това разочарование.
Аз се опитах отново да поговоря с Пламен, да се видим и помирим, но той
не ми вдигна телефона. Пратих му SMS като го умолявах да не правим повече
удоволствие на дявола, но той не реагира. Звънях на Мария, но тя ме
навика и ми каза, че вече са казали и на другите да си търсим друга
църква, а нейната цел беше да останем без църква, защото тя знаеше, че
нямаме очи да отидем никъде, след като ние ги доведохме тук и разбиха
църквите. След това накара неговия "екип" да ни изгони официално с
толкова долно писмо и заплашвания, след това доста хора казаха че с
този религиозен култ не искат да имат нищо общо.
Пламен разпространи из България, че сме го давали под съд. Това е
абсолютна лъжа. Той беше качил нашето хваление и материали в неговия
сайт. След всичко това, което се случи ние не искахме повече да се
идентифицираме със неговото служение и му казахме да свали всички наши
материали и снимки.(поне 5 пъти). Той не реагира и се наложи да отидем
при адвокат по законен път да махне всичко, като не иска по нормален.
Излъга и адвоката, че другите имат достъп до неговия сайт, а всички
знаеха че само той има достъп. Това е присъщо за Петров да прехвърля
своята вина върху другите. Наложи се да получи второ писмо и едва чак тогава  свали всичко, но си и плати разноските по адвоката. Надявам се да се  е научил да не злоупотребява със християните повече. Пастор Маркус също
го беше предупредил да не качва нищо от неговата църква, но Петров
прави каквото си иска и качи записа. Тогава Мария каза, че ще си правят
рекламните материали в България. Става вапрос за крещящите,
търкалящи се по земята, изпадащи в транс хора, без да са ги питали
дали искат да стават за посмешище в интернет.
След като спряхме да обслужваме сем. Петрови и разрешителното им за
престой изтече, накараха певицата (чрез съпругът й  да го регистрират като
музикант, който свири в тяхната музикална група. Поредната лъжа!!! Но г-н Петров е безкрупулен, регистриран като музикант-полу4ава пари на 4ерно като пастор. Обича да кълне всички, които не са съгласни с него с проклятия
от стария завет, въобще човека използва умело библията срещу хората.
Пише по Фейсбук, че сме били пълни с демони-питам се защо не ги изгони
големия ексорсист?
Аз много време се питах къде го има това в библията да гониш по 100 пъти
един демон? При Исус и апостолите излизаха изведнъж и хората бяха
свободни.  А при Пламен виждам само проявленията на демоните. За
дявола това е удоволствие да обърква и заблуждава хората и да ги прави
смешни и жалки. Не съм видяла един човек да е напълно освободен. Но със
сигурност за П. това добър бизнес.
Знам че ако на някои къщата му е празна и пометена ще се върнат, но
те не са излезли, за да се върнат. Бях доста объркана, не знаех какво да
мисля, застото се страхувах да не обидя Святия дух, и исках само от
Бог отговор-може ли някой да заповядва на демоните да излизат в негово
име и да действа друг дух? Тогава Бог ми показа 2 стиха, които никога до
сега не бях виждала така ясно. Матей-7:22,23 и Матей-24:24. Тези,
които не вярват в чудесата няма как да бъдат заблудени, значи които
вярват могат да се оставят да ги излъжат и заблудят. Много мислих
върху тези стихове, защото много  което виждах в служението на П. ми се
струваше доста небиблейско. Преди бях толкова под неговата заблуда, че
приемах всичко, каквото каже за чисто слово. Сама не се и стараех да
разсъждавам ясно. Бог ме подсети и за няколко случая, които просто
бях изхвърлила от съзнанието си. Бях на службата му в една католическа
църква, по време на заповедите му да излизат демоните, излезе една силно
обсебена жена и дявола чрез тази жена щеше да го пребие, че и ние
щяхме да ядем бой покрай него. После се опитва 3-4 часа да ги гони
демоните, 4 /четирима/ човека я държаха, дявола му се подиграваше в очите и му се присмиваше и разбира се нито един демон не излезе. Само тормози жената.
Тогава се запитах къде му е авторитета? Павел знаем, но ти кой си.....?
Наложи се при следващата служба на Пламен престана, за да и каже на тази
жена да не идва, за да не се плашат хората. Страхотно освобождение!!!  В
една друга църква събори един човек на земята, докара го до състояние
да се търкаля, плези... ужасна гледка. Освобождение така и не получи.
След известно време разбрах , че на другия ден е искал да се самоубива, и
майка му е казала на пастора че сина й повече няма да стъпи в тази
църква, да внимават какви хора канят. Повече Петров не го поканиха там.
В Библията не си спомням някой да е изпадал в безсъзнание, а от
неговото "помазание" има много такива. Доста е опасно да си играе с духа
на човека.
Имаше и друг случай със сестрата на моя съседка. Тя има шизофрения.
Толкова много говорих на съседката ми, че Бог може чрез Пламен да
излекува сестра й.  Заведох я веднъж при него и той започна да й чете,
че е дете на дявола. Аз направо онемях!!! Моли се за нея, нищо не
стана. Вечерта продължи да гони демони и на другия ден я вкараха в
лудницата. Притесних се страшно, защото се чувствах виновна, че я
заведох при него. Съседите ми след този случаи ме помислиха за сериозно
превъртяла и просто нямам шанс повече да им благовествам. Това си
докарах със служението на „помазаника“ Пламен Петров. От Святия Дух освобожденията и
изцеленията са пълни. Ако Бог ви освободи ще бъдете напълно свободни.
При Бог няма наполовина свършена работа. Дори и Петров да цитира, че слепия 2 пъти му отваряли очите, при болестите това може да е процес на
изцеление, но за демоните къде го пише? Другото нещо е, че при такива
служби някои сами викат към Бога и го получават, при други е толкова
силно самовнушението, че за момента се чувстват изцелени и после болестта
пак се връща. Не се заблуждавайте, че това е от помазанието на Пламен. Има
служители, които имат тези дарби и Бог ги употребява, но П.Петров не е един
от тях. В Библията се казва, че по плодовете им ще ги познаете и по
делата.  А за гоненето му на демони да не говорим. Ние сме длъжни да
бъдем много предпазливи и да изпитваме духовете, да се молим за дарбата
разпознаване на духовете. А за свидетелствата(изцеления и
освобождения) аз също съм писала за хората такива. В момента се
почувстват по -добре и дадат свидетелство и след кратко време казват, че
са в предишното си състояние или по лошо. Аз едно свидетелство не съм
написала за върнала се болест въпреки, че доста съм чула. А Пламен колко
хора заблуждава с тези свидетелства. Такива временни изцеления идват от
други духове. Не забравяйте, че дяволът е голям имитатор!!! Скоро ще
излезе на български книгата „Окултното АБС” на Курт Кох. Там много точно е
описано с много примери и свидетелства божественото изцеление и
освобождение от Св. Дух, и имитацията-окултното. Как да ги различаваме.
Аз бях много време под магията на Пл. Петров, но благодаря на Бог, че ми
отвори навреме очите. Дарбите на Святия Дух не са престанали да
съществуват. Бог върши чудеса и до днес! Но това което Петров върши
няма нищо общо с библейските дарби! Транс, влошаване на състоянието,
по много пъти освобождение и пак нищо, хилене като луд, да отрича по
време на "помазанието" че е той самия-това няма нисто общо със
Святия Дух! Тук работи друг дух! Храната може да е много вкусна, но
една капка отрова е достатачна да отрови човека.

Знам че с така написаното до тук от мен, съм казала истината. Нападките на Петров и лъжите не ме интересуват - познати са ми. Може да се опита да заблуди някои от вас, че това е лъжа, но той самият знае, че е истина написаното и Бог не може да излъже. Благославям ги и се моля Бог да им отвори очите, за да видят какво вършат и на кого служат.
 Да не карат хората в Инсбрук да лъжат заради тях, за да им покриват нечистите дела . Нека си стоят в Испания, защото тук (освен тези 30-40 човека, които чрез измама попаднаха в омагосания им кръг) никой друг не ги иска! Истинските християни в Инсбрук нямат нужда от неговото лъжеучение. Наситиха се на техните поразии. Никога повече да не се връщат тук!!!

Поздрав към всички вас в Господа Исуса Христа и благословения!
Магдалена


30 коментара:

Анонимен каза...

"Не роптайте един против друг, братя, за да не бъдете осъдени; ето, Съдията стои пред вратите."
Яков 5:9

"защото съм чул клеветите на мнозина;отвсякъде страх, като се наговаряха против мене .......
Но аз на Тебе се уповавах, Господи; рекох: Ти си Бог мой.
В Твоите ръце са времената ми;избави ме от ръката на неприятелите ми и от тези, които ме гонят. Направи да светне лицето Ти над слугата Ти;спаси ме в милостта Си. Господи, да не се посрамя, защото съм те призвал;
нека се посрамят нечестивите,нека млъкнат в шеол. Нека онемеят лъжливите устни, които говорят против праведния нахално, горделиво и презрително."
Псалм 31: 13-18

Нищо ново под слънцето!!!!!
Познавам Пламен Петров от 12 години. Работила съм с него повече от 3 години. Не приемам това ужасно писмо на Магдалена от Инсбрук за истина. Всички знаем кой е клеветникът!!! Моля се Господ да открие истината и да я освободи от този клеветнически дух. Нека наистина се покае горката жена, за да не страда един ден. Моля се и за Пламен - да не се притеснява, да продължава в същия дух да служи на Господа по този чудесен начин. Самата аз съм свидетел на много изцелени и освободени вярващи и новоповярвали на службите му.

София - Румяна Тодорова

Анонимен каза...

Poznawam Magdalena ot mnogo godini.Edna prekrasna hristiqnka,majka ,sapruga I sesta.
Blagodarq na Boga za wazmojnostta da q poznawam I obstuwam s neq.
Nejnata iskrennost,lyubov,sapri4astnost I christiqnska wseotdajnost mogat da badat primer za wseki edin ot nas.Madrite I saweti I bezprekoslovnata I wqrnost kam Bog winagi sa q prawili obi4ana ot mnogo hristiqni…za jalost ne i ot Plamen I Mariq Petrowi.
S tezi nqkolko reda iskam da swidetelstwam pred Bog I pred wsi4ki koito imat ushi da 4uwat : Magdalena kazwa samata istina.Edinstwenata I zel e da predpazi mnogoto bezpomostini I zabludeni hora,koito w neznanieto si priemat Plamen za Bog I Oswoboditel ot opasnostite koito krie negowoto ,,Oswobojdenie,,
Badete blagosloveni !
Petkova,München

Анонимен каза...

Румяна, никой не бяга от добро и хубаво благословено общение. Това , че ти не приемаш за истина нещата, които няколко души сме преживяли, не значи че те не са истина!Но и никъде не е казано че всички овце ще излязат от заблудата. Всеки един без булото на Петров може да усети как от извадени от контекста изречения си прави собствена небиблеиска доктрина.Някои се страхуват от истината и я определят като "ТВЪРДА ХРАНА"...Такива застават мълчаливи в подкрепа на нечестието и се успокояват, че не са се изцапали...Жалко за тях!Притчи 25:26
Праведният, който отстъпва пред нечестивия, Е като мътен извор и развален източник. Магдалена

Анонимен каза...

OТГОВОР НА ПРИЗИВА ЗА* МОЛИТВА * ОТ ПЛАМЕН ПЕТРОВ СРЕЩУ НАС
Господин и госпожо Петрови! Виждам че последното ми обръщение в християни.ком предизвика смут във вас и решихте набързо да приключите със всичко и както винаги да успеете да се измъкнете „чисти и праведни“ с този „молитвен призив“. Само вярващи не в живият Бог, а във вас хора и отхвърлящи истинното тълкуване на Божиите думи могат да повярват във вашата невинност. На вашият призив за молитва, Бог казва в Притчи 28 гл.: „9 Който отклонява ухото си от слушане закона, На такъв самата му молитва е мерзост. 10 Който заблуждава праведните в лош път, Той сам ще падне в своята яма, А непорочните ще наследят добрини. Познати сте ми до болка какви молитви принасяте към всеки който е против вас. За съжаление, за молитвата си, не черпите ПРИМЕР от Божието Слово, а копирате и попивате всичко от вашия духовен баща Бени Хин, който има съмнително благочестие , и чрез който, сатана отклонява вярващите от тесния Христов път. Вие винаги твърдите, че сте без грях. Но ап. Йоан казва: „10 Ако речем, че не сме съгрешили, правим Бога лъжец, и Неговото слово не е в нас.“ Е, вие май сте над Божието Слово? Исус каза които доиде при мен никак няма да го върна, но вие се смятате за повече от Исус и си позволявате да гоните хора от църквата. Да това беше ВАШАТА църква. Това, което излезе наяве от вашите „велики дела“ в Австрия и се появи в интернет ви изобличи в лъжеслужение. Писано е, че подобно действие е мерзост в Божиите очи. Вместо да потърсите поправление и поучение, от написаното вие го нарекохте : лъжи, клевети, преследване и т.н., Щом желаете още факти да бъдат оповестени - добре! Петрови , сами извиквате още доказва срещу вас - документи, и авторитетни свидетели.Мислите, че тези две жени, /които не са преки свидетели на това за което пишат/ няма да се оплетат в лъжите си при един кръстосан разпит? Никаква арогантност няма да ви помогне пред вашите фенове. За всеки здравомислещ човек е лесно да се досети, че едната е заставена да „свидетелства“, за да доказва лоялността си към вас. А от обясненията на другата лъхат душевни проблеми, които вие, въпреки обилната ви самореклама на „много помазани служители“, сте били безсилни досега чрез „упражнение на слово на вяра“ поне малко да облекчите. Да ви напомня ли пак и тук, на всеослушание, че веднъж вече нарушихте самоволно и безпринципно австрийските закони, за което си понесохте наказанието - глоба! Явно не сте си взели поука от това, а отново показвате явна склонност към престъпно нарушаване отново на австрийските закони, във връзка с разпространение без персонално съгласие на частна кореспонденция от австрийски гражданини, което е преследвано и наказуемо от законите на Австрия.

Анонимен каза...

Искам да ме чуете ясно - не желая, не ви позволяваме и ви забраняваме да се молите за мен и моето семейство.Не приемаме нито една ваша чародейни молитва. До болка сте ми познати, с какви проклинателни „молитви „ се молите срещу, всеки които вече не е с вас. По примера на вашия духовен баща- Бени Хин.
Не си мислете, че като си заминавате за Испания ще избягате от проблемите. В отговор на моето показване на вашата истинска същност, на личности, които си служат умело с лъжи, клевети, интриги, продължавате да изпращате хора, които сипят телефонни заплахи срещу мен, съпругът ми и цялото ми семейство /всичко е записано, съхраняват се и вашите излияния, чрез интернет, е-поща, SMS като доказателствен материал/. Затова преди да пусна тази папка с документацията, уличаваща ви в съвсем противното, на това, за което се представяте пред хората, които не ви познават, а ви знаят просто като служители, за каквито само се представяте, а не сте: ПАК ви умолявам от Христова страна да се обърнете към Бог и се покаете и да оставите този път на нечестие и заблуда – да не следвате примерът на лъжепророкът Бени Хин и лъжеученията на други движения. Бог е верен да прости и да обнови всеки, който идва с искреност да иска Неговата жива вода, според 1 Йоан 1:9. В България, освен в интернет има много добри богослови, теолози, които биха могли, ако потърсете техния съвет да ви обяснят пагубното в тези заблуди и искрено се надявам да се върнете в Христовата църква, като истински последовател на здравото Христово учение и за пример на мнозина от светиите. С настоящето отново искам да приканя четящите тези редове, искренно вярващите в живият Бог, да не оставяте никой да ви мами и който и да е човек да ви извежда нови доктрини, учения покрай истинското благовестие. Бъдете разумни да търсите не чудесата на Бог, а самият Бог, и ще Го намерите. Обещал е. Болни, или здрави, това не променя изискванията на Нашият Господ, да имаме чиста и бяла сватбената дреха – дрехата на Христовото оправдание и добрите ни дела върху това немощно тяло. /Мат.22/. Въпреки че на три пъти Бог е отказал да отмахне здравословния проблем на ап. Павел, пак апостолът е бил напълно удовлетворен и примирен в Бога, в Неговата благодат, „защото силата Му в немощ се показва съвършена“ - 2 Кор.12:9! Нека Бог да се възвеличи, а ние да се смиряваме! Това е Неговата воля за нас. Нека да не искаме успех, благополучие, богатство, здраве сега, защото това търсят непокаялите се хора от света, а като избрани Божии деца да стоим сега твърди в надеждата за живот вечен в Господа. 1 Петрово 5 гл. 6 И тъй, смирете се под мощната ръка на Бога, за да ви възвиси своевременно;
7 и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас.
8 Бъдете трезвени, будни. Противникът ви, дяволът, като рикаещ лъв обикаля, търсейки кого да погълне.
9 Съпротивете се нему, стоейки твърди във вярата, като знаете, че същите страдания се понасят и от братята ви в света.
10 А Бог на всяка благодат, Който ви е призовал в Своята вечна слава чрез Христа [Исуса], ще ви усъвършенствува, утвърди, укрепи [и направи непоколебими], след катопострадате малко.
11 Нему да бъде господството до вечни векове. Амин.

Магдалена

URAGANNNN каза...

В живота се получава така, че винаги има две страни-"за" и "против"
и често и двете страни имат право или поне държат част от истината.

Сигурен съм, че ако за всеки от нас, като християни, се направи запитване

кой е "за" и кой "против" нашето държание, дела и начин на живот,

пак ще има две страни, което ще рече, че във очите на едни хора сме добри,

примерни и обществено полезни, а за другите ще сме зли, странни и обществено вредни.

Когато обаче тия определения ги даваме ние, самите християни и то за други християни,

нещата стоят малко по-инак.

За да се отсъди правилно за делата на някой, няма как всички хора да го познават лично, а и от тия дето лично го познават, може да има такива дето му завиждат или са ощетени от него и затова думите им ще бъдат отрицателни, ОСВЕН ако този човек не взел присърце делата си и не се е извинил, дори и със закъснение.

Положителни ще бъдат думите на ония, които са имали полза или са получили чрез него да речем изцеление или освобождение или други духовни неща.


Други пък могат да свиделстват направо за неговата любов или пък незаинтересованост.


Затова когато един служител на Бога и Христос е във публично служение, винаги ще има две страни.


Грешка е, според мен ако се зачитат само положителните коментари и отзиви

и във името на християнството се отхвърлят отрицателните.

Защото така лесно може да се създаде едностранчив образ за човека

и ако наистина има ощетени, да си останат нечути и онеправдани.

Тука се обсъждат делата на Пламен Петров.

По същия начин обсъждат хората и моите и твоите дела.
Знам че има такива, които ще свидетелстват за мен, че делата ми са добри, но знам и други, които имат право да твърдят, че са зли.

Някои от тях наистина съм онеправдал, защото аз съм просто човек и греша

и дори да не е съзнателно, пак грешката е ощетяване на личността отсреща.

Други не съм ги онеправдал, но така им харесва и затова така говорят, но ако моите мотиви са били пред Бога чисти, Той ще отсъди един ден и ще има посрамени и зарадвани.

Да не споменавам факта, че всички ние сме във много страсти вързани и не знаем че сме във тях, докато не дойде ден да се осъзнаем-дали пряко чрез откровение от Святия Дух или чрез изобличение чрез човек или чрез оживяване на стих от Библията.


Затова и съда ни е несъвършен и бих казал почти некомпетентен, но всеки от нас, дори и да си премълчава, пак има мнение по въпроса.

Като мълчиш, това не е смирение, това си е лицемерие, защото Бог вижда мислите ни и от какви мотиви сме движени.

Като все се мълчи, се създава почва да има злоупотреби, като много се дърдори, пък се умножават клюките.

Това е неизбежо....


Е, как да решим въпроса със чуждите дела?

Всеки във сърцето си да реши и пред Бога, с какво не е съгласен и защо, за да има какво да отговори един ден пред Божието Лице във Съдния ден.


Например аз не съм съгласен със помазанието на Бени Хин и как то е корена от който черпи сила и Пламен Петров.

Смятам че Хин е ласкател и алчен за реклама човек.

Познавам хора които са получили изцеление чрез молитви на Пламен Петров по Интернет и не мога да го отрека.

Но така или иначе във мен свети червената лампичка.

Дарбите на изцеление ги има, безспорно...

Тук няма да решавам дали са от Божия Дух или друг дух, само ще подчертая, че ако дарбите са от Божия Дух, но човекът е приел и друг дух, обикновено се получава неприятната смес от Божие и неБожие
и резултатите рано или късно избиват на повърхността.

Дарбата не прави святостта, но святостта прави дарбата чиста.

Това беше моето мнение, нека Бог ни даде дух на мъдрост и откровение, та да разбираме нещата и да отсъждаме адекватно. Амин!




Анонимен каза...


Човек да излезе в публична дискусия, за да докаже верността на това, на което учи хората, се изисква освен разбиране на отговорността, която носи , също наличие на мъжка доблест и чест.




За негов срам и позор, той изпрати няколко жени да поемат защитата му, но въпреки усилията им, лъжеслужението на ППетров като на истински Божий служил е осъдено не от човеци, а от Божието Слово като ерес.




И както правилно сте забелязали, той се крие, вместо да е честен относно Библията и вярата в Христос да преосмисли своя път до тук и да поиска прошка от Бог и от хората за нанесените вреди на Божието дело

Анонимен каза...

http://ernest.blog.bg/novini/2010/03/03/nai-izvestniiat-lyje-propovednik-pastor-beni-hin-se-razvejda.503538

Анонимен каза...

Да ви е честит и Бени с папата окултист-икуменист

Анонимен каза...

Eкуменист-Oкултист !

Анонимен каза...

6. ernest - Относно термина "помазаник"
26.05.2010 02:51
В по-голямата си част термина помазаник се използва в Стария завет за израелските крале и дори за персийския крал Кир (Исая 45:1). Левитите, скинията и ковчега на завета са били помазани със специален елей направен от маслиново олио, касий, смирна, канела и благовонна тръстика по състав даден от Бог, откъдето произлиза и терминът.
"помажи и Аарона и синовете му и посвети ги, за да Ми бъдат свещеници. А на Израилевите синове кажи: това да Ми бъде миро за свещено помазване в родовете ви" (Изход 30:30-31).
В Новия завет Божия син, известен повече с гръцката версия Исус (също от кралско потекло, от това на Давид) е наречен помазаник - на гр. Христос. Истинското му име е Йошуа или още Йехошуа. На английски се използва Joshua. Дали ви харесва или не аз съм потомък на три кралски кръвни линии (поне за толкова знам), но никога не съм го изтъквал. Според една от версиите (вярна или не) меровингите имат кръв от Давидовия род. Така, че автоматично съм наследствен помазаник, а не е напълно изключено, ако версията за меровингите е вярна да съм от Давидовия род. Туфик Бенедиктус Ал Хин по баща Костанди е наследник на египетски и палестински араби - тоест произлиза от сина на Агар - Исмаил (Битие 16:11-12) и прадядо му е бил грък, а по майка Клеменс палестински араби (ханаанци) и баба арменка. А иначе в християнството никой не е по-горен от другия. Първи в сектата на карпократите подобно като на касти се разделили представителите на църковното ръководство и миряните. И още всички ние, които сме повярвали в Христа сме приели Неговото помазание. Мога да добавя, че в харизматичните църкви доста отдавна е навлязла лъжливата доктрина за помазанието. Най-страшното е, че в България няма нито един единствен пастир, който да е наясно с тази ерес, но пък можете да научите за какво става въпрос от книгата "Кой е Бени Хин – помазан Божий служител или вълк грабител в овча кожа? ". Бъдете благословени.
цитирай

Анонимен каза...

5. ernest - милиони християни са заразени от лъжливи учения
26.05.2010 00:00
Ако попрочетете постингите ми може и да започне нещо да ви светва, но ако и това не помага жалко за вас. Заплатата на Бени Хин е половин милион долара, а след време дори я вдига още и отдавна вече е над милион. Бени е просто един от многото мошеници и лъжливи проповедници изкривяващи Божието слово и учение. Преди години Бени Ментето обявил, че строи дом-сиропиталище в градче до Мексико сити и година и половина по-късно искал пари от наивните си дарители за довършването на оборудването му. Когато разследващи християни отишли да проверят на указаното място в Мексико какво е положението се оказало, че всъщност строежът още не е започнал... Да не говорим за десетките фалшиви пророчества - ами той вече е станал смешен с това. Живее на гърба на дарителите и проповядва лъжливата доктрина със сеенето тръгнала през 1970 г. от една книга на масона-ротарианец Орал Робертс, който е от индиански произход и е преминал през ритуала на змията разпространен в Оклахома. Проповядвайки евангелието на просперитета надъхва алчните за пари, че като посеят в него ще получат десетократно повече, но такива обещания няма в Библията. Ранните християни не са практикували такива еретизми възникнали едва през втората половина на XX век. Бени харчи като "царско дете" немъчени пари дошли от дарители. В същото време се обявил за Бог и проповядва доктрина, известна като Little Gods (малки богове) и твърди, че всички християни са богове. Преди един поход за Африка "нашия герой" на 4-5 пъти пред масонската телевизия (наричана християнска) TBN обявил, че имало пророчества, че на похода лично ще се материализира Исус и ще го заснемат с камера. Исус обаче не се появил. Бени Хин се среща с папата и го приема като, човек на Бог и е готов да предаде протестантството с лека ръка.
Аз колекционирам фалшиви пророчества на Бени Хин и негови лъжливи учения и имам доста такива на запис. Ако не сте ги гледали просто си ги потърсете. А да не забравяме, че Бени Хин си е изкарал специално разрешително да ходи на гробовете на Ейми Макферсън и Кетрин Кулман за да взима помазание от костите на починалите лечителки (и двете загазили със сексуални афери), което е форма на некромантия. Търсете истината и не се оставяйте да ви манипулират. Бог да ви благослови!
PS
Аз на времето бях молитвен партньор на Бени Хин, но още от самото начало цялата тази работа ми се виждаше менте. След време Светия Дух специално ми забрани да се моля за него. Когато станах молитвен партньор имах финансови проблеми и дълг. През немалкото години докато бях молитвен партньор не само, че в живота ми не се случи някакво финансово чудо, но и имах по-големи загуби дори от дълга си. 9-10 месеца след като Бог ми забрани да се моля за него си върнах с без проблеми дълга. Някъде в къщи по мазите имам писмо от Бени който само иска пари. Мисля че е или копие предназначено за такива които се отказват, едва ли е лично. Да не пропусна, че едната от фалшивите доктрини яко лансирани от илюминатите в християнските църкви е авторитета на пастира и лидерството, като целта е християните по-лесно да бъдат манипулирани от поставени техни хора. Ако все още не сте чели книгите ми да ви изясня, че длъжността пастор не е библейска и навлиза за първи път през 1536 г. в Женева за Жан Калвин, който е бил член на тайно общество и е въвел фалшиви доктрини в протестантството и е убивал хвърляйки върху остри колове своите духовни опоненти християни анабаптисти.
цитирай

Анонимен каза...

Туфик Бени Хин е от арабско-арменски произход с майка полу-арменка, полу-арабка и баща арабин от гръцки произход с дядо грък. На 14 г. възраст пристига със семейството си в Канада след шест-дневната война в Израел. Само година след като повярвал на 21-годишна възраст започва да проповядва и по примера на Ейми Макферсън и Кетрин Кулман да води изцерителни служби. Но неговата проповедническа кариера започва едва след уговорена сватба за дъщерята на пасторa Roy Harthern от Флорида от деноминацията Асамблея на Бога, докато летели със самолет на връщане от икуменична конференция в Сингапур на южноафриканския икуменичен проповедник David du Plessis. След брака и взимането на американско гражданство Туфик се премества в Орландо при новото си семейство и основава своя собствена църква. След инциденти с няколко стотин демонстриращи християни протестиращи пред църквата му против неговите лъжи и лъжедоктрини, два смъртни случая на негови приближени от служението му починали от наркотици и започнали разследвания той премества служението си в Тексас в опита си да заличи следите си. Поради огромния брой постъпили оплаквания от християни от есента на 2007 г. Бени Хин е подложен на сенатско разследване за измами в особено голям размер.

На прочелите този материал ще препоръчам да прочетат още:

http://ernest.blog.bg/drugi/2012/02/20/avtoritarnostta-i-prevryshtaneto-na-cyrkvite-v-sekti-i-kulto.905425

http://ernest.blog.bg/novini/2012/04/02/izmamite-v-hristiianskata-televiziia.932851

http://ernest.blog.bg/drugi/2012/05/28/finansov-otchet-na-cyrkvite.960224

http://ernest.blog.bg/novini/2012/10/26/iskat-da-postaviat-chipove-na-horata-ot-mart-2013.1013784

http://ernest.blog.bg/novini/2013/01/17/.1043048

Пророчество за църквата на последните дни от пети век:
http://ernest.blog.bg/history/2012/11/16/prorchestvoto-na-nil-ot-v-vek-za-poslednite-dni.1020915

Видение от 1968 г. за Второто пришествие:

http://ernest.blog.bg/drugi/2012/11/30/.1026001



информация за развода може да се намери на
http://charismamag.com/index.php/news/26322-wife-of-evangelist-benny-hinn-files-for-divorce



Бени Хин алчен за пари от видео игра направена от християни


тениски Бени Хин фалшив пророк


Да ви е честит и Бени с папата окултист-икуменист
Нагоре


тагове: проповедник, мошенник, пастор, лъжепророк, християнски секти, бени хин, ep,


Гласувай:

Анонимен каза...

Сюзън Хин истеризираща за "Клизмата на Светия Дух"

Включвам и линк към нагледен видео запис на Сюзън Хин истеризираща за "клизмата на Светия Дух"
http://www.youtube.com/watch?v=2jhw_5ye8Qo

Анонимен каза...

Освен явлението Бени Хин в книгата се разглежда възникването на християнската телевизия и нейното развитие, обясняват се също между другото и около 15-18 лъжедоктрини в съвременното християнство и техният произход. Книгата е 296 страници от хубава хартия. Цените при директна продажба са само 7 лв, а за християнските книжарници и други разпространители 9 лв. Книгата е препоръчителна за всички уважаващи своите служения пастори и хора от църковните ръководства, както и за библейските училища. Може да се използва за учебно помагало в библейските училища. За заявки се обърнете на: e.h.books@abv.bg

Основната причина за голямата посещаемост на събранията на Хин са очакванията за изцеления, но трябва да се има предвид, че в почти всички съществуващи религии, култове и "духовни" движения започвайки от шаманизма, екстрасенсизма, будизма, исляма и ню ейджа стават свръхестествени изцеления. Така например бразилският екстрасенс Жуао де Део (наречен от хората "бог" - Део) е излекувал около 15 милиона души в живота си. Той кара хората на неговите изцелителни събрания да носят бели дрехи и да се молят не на Бог, но на различни духовни "просветлени" същества. В една от бившите републики на СССР баба мюсюлманка наричана "апашка" лекува редица нелечими болести с кръв и четене от корана, като хората влизат в изкопана дупка в земята. През 2002 г. Бифатима Дуалетова, както се казва бабата твърди, че открила "пъпът на земята" в източен Казахстан, близо до границата с Киргизия.

Анонимен каза...

Баба лекува нелечими болести с кръв и четене от корана
Снимката е направена от холандския фотограф Павел Прокопчик и получава трето място на наградата Arts and Entertainment

Анонимен каза...

Бени със Сюзън след помирението

На 3 март 2013 г. Бени и Сюзън извършват церемония-шоу (каквато не съществува по Библията) на възстановяването на семейството им. В церемонията участват членове на семейството, бащата на Сюзън - Dr. Roy Harthern, пастор Dr. Jack Hayford и известния немски евангелист Райнхард Бонке.

За всички, които търсят истината – можете да правите заявки на книгата "Кой е Бени Хин – помазан Божий служител или вълк грабител в овча кожа?", която излезе от печат през последните дни на януари 2012 г.

Анонимен каза...

Benny и Gwen Shaw проповядваща в неговата църква

През ноември 2000 г. докато Бени прави изцерителни походи, загубила 50 излишни фунта от теглото си Сюзън получава гастрит поради неправилния начин на постене и се налага да си направи операция. Изискването за да може някой да влезе в култа Слугини и служители на последното време е задължително първо да направи 21 дена пост на течности и последния ден на пълен глад и прави обети. Обетите, които се правят имат гностичен уклон са човек да остави живота си на свободата и според твърденията по този начин с пречистващия пост се влиза в духовно левитско служение. Освен, че всичко това не е библейско трябва да се има предвид, че не е имало жени левити. Абстрахирайки се от обетите и мистичната насока на култа подобен пост е много полезен, но има една подробност – това, че човек не може от първия път да тръгне и да направи толкова дълго гладуване, а са необходими няколко предварителни малки поста докато организма свикне за по-дългия. Вероятно именно това не е направила Сюзън." (цитат от първа глава на работния вариянт на книгата "Кой е Бени Хин – помазан Божий служител или вълк грабител в овча кожа?")

На 9 юни 2012 г. Бени Хин изпраща и-мейл до молитвените си партньори озаглавен "Помирението бързо заема място", в който съобщава, че на Коледа бил в Орландо при съпругата си с децата и се помирили. Той пише, че Сюзън попълнила документите за развод преди двегодини и половина, тъй като се намирала в дълбока емоционална криза. Бени казва, че от 15 години тя пиела определени медикаменти и била станала зависима от тях и той дори не бил наясно каква емоционална и психична вреда й нанесли. След развода в началото на 2010 г. тя потърсила професионална помощ за нейните психични проблеми и постъпила в известната клиника Betty Ford Center, в която се лекуват богаташи имащи проблеми с алкохола и наркотиците. Като пример сред известните посетители на клиниката Бети Форд мога да спомена: рок звездите Ози Озбърн, Алис Купър и Джери Ли Луис, актрисите Елизабет Тейлър и Ана Никол Смит. Сюзън Хин прекарала три и половина месеца лечение в клиниката и сега Бени Хин твърди, че семейството му е по-здраво от когато и да е било. Когато има кокошка снасяща златни яйца (разбирайте Бени със заплатата от над милион долара) всички проблеми се оправят и несъвместимостите стават "съвместимости". Интересно как така "великият" изцелител не е успял да излекува чалналата си съпруга от нейните наркотични зависимости (контролирани лекарствени наркотици), нали уж все такива неща се случват на събранията му? В същото време ние виждаме, че след развода Сюзън става пасторка и започва свое служение за работа с младежи наречено Purifying Fire International's Ministries (Пречистващ огън международно служение) с уеб страница http://www.purifyingfire.org/ministries.htm

Анонимен каза...

Сюзън Хин след влизането в култа

В писанията си Гуен Шоу цитира книгата на мормоните и е силно повлияна от теософията на ню ейджърката Annalee Skarin и метафизиката. В първата си книга „Ye Are Gods” (Вие сте богове) публикувана през 1952 г. Annalee Skarin, която била отгледана в мормонската църква пише, че получила прославено тяло (а по-късно и съпруга й Reason Skarin) и можела да пътешества извън рамките на телесното си тялото. В ню ейджърските среди се говорело, че Annalee Skarin можела да се материализира и появява на различни места, както и да се дематериализира. Бивши членове на „Слугини и служители на последното време” разказват, че Гуен Шоу разпространявала книгите на Annalee Skarin в отбран кръг сред по-напредналите и много внимателно подбирала на кого да ги даде. Дори заглавието на книгата „Love: The Law of the Angels” (Законът на ангелите) на Гуен Шоу публикувана през 1979 г. е взето от назнанието на глава в книгата „Ye Are Gods” на Annalee Skarin, от която е силно повлияна и нейната книга. Това важи и за останали й книги, където словосъчетанията се срещат в писанията на Annalee Skarin.
Бивши членове на култа споменават случай когато Гуен Шоу им разказала, че духът на бивша членка на „Слугини и служители на последното време”, която починала я посещавала три поредни дни и разговаряла с нея, което е форма на некромантия, забранена от Бог. Гуен съобщава също, че се срещала и разговаряла с духа на нейния съпруг James von Doornum Shaw починал на 5 март 2007 г. Според Гуен Шоу всеки християнин е член на едно от 12-те духовни племена на Ираел, твърдение което ,обаче няма потвърждение в Библията. Гуен поучава последователите си да вършат това което чувстват отвътре, че Бог ги призовава да правят, независимо от написаното в Библията и в резултат на това зачестяват разводите сред вярващите.

Анонимен каза...

Относно Сюзън Хин ще цитирам един пасаж от книгата "Кой е Бени Хин – помазан Божий служител или вълк грабител в овча кожа?":

"През 1998 г. Сюзън е заловена да краде в един магазин в Кейп Таун, Южна Африка, но случаят е потулен. Само година по-късно през декември 1999 г. докато истерично проповядва и крещи на хората в църквата, че имат нужда от “A Holy Spirit Enema” (Клизма на Светия Дух) пада на пода и започва да се търкаля като луда и разпоредителите се наложило да я укротяват и насила да я слагат да седне. Но от ръководството на църквата на момента забраняват случая да се коментира. Сюзън е последователка на християнския култ-движение The End Time Handmaidens and Servants (Слугини и служители на последното време) в който се практикуват изтощителни гладувания. Идеятя на основателката Gwen Schmidt (сега Gwen Shaw) дошла по време на хипи движението през 1966 г. докато се намирала в Буенос Айрес, Аржентина и култът стартирал в началото на 70-години под името End-Time Handmaidens профилиран сред жените. По-късно когато в култа влезли и мъже към името добавили „and Servants”, но тази вредна секта е разпространена предимно сред жените . От 1974 г. култа е с международен център Джаспер, Арканзас. Дори лидерката в този християнско-хиндуистки ню ейдж култ с някои окултни практики Gwen Shaw е проповядвала в църквата на Бени Хин няколко пъти. Тя е подкрепяна от Рийк Джойнър, който много я уважава и не веднъж са проповядвали заедно. Gwen Shaw която има по-големи от нормалното влечения към Индия на страница 184 в автобиографичната си книга “Unconditional Surrender” разказва, че веднъж когато проповядвала в Морадабад, Индия пред огромна тълпа се появило видение на око на стената на палатката зад нея и всички го видели.. Всевиждащото око е окултен символ и едва ли видението е от Бог. Бивши членове разказват, че когато някой от ръководството на култа се нуждаел от съвет Гуен просто се появявала на сън и давала необходимите съвети. Често когато някой влезел в култа „Слугини и служители на последното време” на сън се появявала Гуен и го целувала по челото, където в хиндуизма се вярва, че се намира третото око и понякога си рисуват точки. На последователя се казвало, че това е бил „ангелът на Гуен”. Логото на култа е женски ангел и дори в него нещата не са Библейски. В Библията никъде не пише за съществуването на женски ангели, докато в окултната традиция положението е по-различно.

Анонимен каза...

9. ernest - Всеки си има право на мнение
17.07.2010 07:29
Всеки си има право на мнение. Но зависи и кой колко познава проповядването на даден проповедник, както и това което пише в Библията. Бог е реален и има силата да върши чудеса, но някои хора спекулират с това. Лошото е, че такива като Бени Ментето изкривяват Божието слово и хората, които не са много умни и чуят да кажем 4-5 проповеди в които не е задължително, но обикновено има по няколко малки залитания с лъжедоктрини лесно се хващат. Някои са с напълно промити мозъци. Ами примерно да погледнем човека написал първите два коментара. Той въобще не е в час сякаш не е чувал за Галатяни 3:13 или Колосяни 3:12-14 и се опитва да хвърля проклятие, като става смешен. Много лесно бих могъл да изтрия коментарите му, но го оставих за да можете да видите какви безмозъчни идиоти има. Истинските християни благославят. През годините докато бях молитвен партньор на Бени Хин бях много зле с парите и дори веднъж ни спряха тока, въпреки че сметката не бе голяма. След като престанах да се моля за Бени и Святия Дух ми забрани това, постепенно започнаха да ми се оправят нещата. От тогава на моменти бивам с парите, а на моменти не бивам - това не е най-важното. Важното е да се следва Господа и неговите заповеди, всичко останало е суета. В Божието слово неслучайно пише: "Но търсете (Божието) царство и (всичко) това ще ви се прибави." (Лука 12:30), "А моят Бог ще снабди всяка ваша нужда според Своето богатство в слава в Христа Исуса" (Филипяни 4:19) и "И така, смирете се под мощната ръка на Бога, за да ви възвиси своевременно, и всяка ваша грижа възложете на Него, защото Той се грижи за вас." (1 Петрово 5:6-7). За съжаление в България малцина познават църковната история (аз лично не познавам нито един човек) и не могат да видят огромната пропаст между християнството от I век и сегашното изродено николаитско и фарисейско християнство. Само няколко неща които ще спомена са, че повечето християни честват езическите празници, като примерно този на прераждането на новото слънце на 25 декември (когато в много езически култове са извършвали човешки жертвоприношения включително и в Рим) под фалшивото име "Рождество Христово" без в Библията да е посочена датата на раждането на Исус, който дори не е роден през зимния период, а и факта, че само езичниците са си чествали рождени дни, но днес 99.99% от християните правят това по езическото поверие в магията и астрологията (за момента още не съм срещнал човек, който освен мен да не чества рождени дни), изпълняват ритуали и приемат доктрини, които не са били познати на ранните християни и продължават все повече да се отдалечават от първоначалното христово учение. Бог със сигурност знае кои са неговите! Да припомня и думите на Исус: "В онзи ден мнозина ще Ми кажат: Господи! Господи! Не в Твоето ли Име пророкувахме, не в Твоето ли Име демони изгонвахме, и не в Твоето ли Име направихме много чудеса? - но тогава ще им заявя: Аз никога не съм ви познавал, махнете се от Мен вие, които вършите беззаконие!" (Матея 7:22-23)
цитирай

Анонимен каза...

След като престанах да се моля за Бени и Святия Дух ми забрани това, постепенно започнаха да ми се оправят нещата.

Анонимен каза...

Осторожно Кундалини, ложные духи проникли в Xристианство !

http://www.youtube.com/watch?v=nPVs-kUybkI

Анонимен каза...

Дейвид Уилкерсън :

Бени Хин Богохулства (бг субтитри)

http://www.youtube.com/watch?v=1cEgp2-iz

Анонимен каза...

http://www.youtube.com/watch?v=1cEgp2-izjs

Анонимен каза...

Дейвид Уилкерсън :

Бени Хин Богохулства (бг субтитри)
http://www.youtube.com/watch?v=1cEgp2-izjs

Анонимен каза...

Exposed Talking to Satan, Benny Hinn, Keneth Copeland, Rodney Browne, etc


http://www.youtube.com/watch?v=EzVSN7ykBXA

Анонимен каза...

Абсолютно съм убеден , че тоз е пълен фалшификат , и дяволът работи през него , даже вече тук през неговият извратен сайт бълват и срещу мене буломач . лъжат и се заканват , с компромати . хванах го тоз в туб .. няма такава мерзост пред Исус ,неговият лакей тук в българия се казва венци тоневски , пиша го с малки букви , защото е малък долен интригант трол и изнудвач и подстрекател , не пилее време да злепоставя хора разбрали истината за П.П... УСПЕХ ! С УВАЖЕНИЕ ДИМИТРОВ .

Ivo каза...

Здравейте, показах на моят Пастор в Германия как Пламен Петров изцелява и кръщава на видео където учатва и жена ми. Пастора ми каза, че Пламен Петров практикува Toronto Blessing което той самият не вярва да е от Бог. За съжаление с жена ми се разделихме и се моля на Бог да и отвори учите.
Toronto Blessing е описано на много места като култ от хиндуизма, но който се интересува повече Googlе може да помогне.
Ивайло Кръстев
ivo.krastev@onlinehome.de

Ivo каза...

Библията казва и двете. Хем да съдим хем да не съдим. Всяка крайност обикновенно е грешка. Да не забравяме все пак, че апостол Павел в посланията към Тимотей директно в прав текст разобличи поне двама лъжеучители и ги осъди.