вторник, ноември 27, 2012

Агонично (Юди мръсни!)





Агонично

(Юди мръсни!)


"Не подценявайте поета",
казал пастора на кмета,
от кафенцето отпил
и нервно се понаместил.


"Той е много лош човек,
никому басма не цепи,
мен ма сдъфка кат гиврек
и на Интернета трепи!

Дайте нещо да скалъпим,
чрез закон да го настъпим,
да го върнем от чужбинта
и да му строшим гърбинта!


Ш'доди ден да са обърни,
против вас, с големи бърни,
ще да вика кви сте вий,
както ся какви сме ний!"

"Пасторе, бре, успокой са,
гледай стадото и гой са,
поета нека да са фъчка --
демокрацийта е глъчка!

Мина то онуй ни времи,
които праеха проблеми,
я прасета ги ядяха,
я из мините измряха!

Неска има тулерантност,
бараме сас елегантност,
а па вий сте бити карти
и шси сърбати попарти!"

"Подценявахме поета...
тръгнал пастора от кмета,
треаше да го подкупим
и с пари да го захлупим!

Ама на, глупак излязах,
вместо туй, му аз показах,
със заплашване вратата
и ко дойде ми на главата!

Как можах да са осера,
ей и кмета от миндера,
толкоз мазно ма изфъчка,
че прободи ма до злъчка!

Късной вече да увъртам,
май попарите ша гълтам,
как са Времето обърна
и да няма де да свърна...

Лошо, лошо се получи,
 баш на мен да ми се случи,
а бях на шефовете в борда,
а ся съм опетляна корда!

Има ма на Интернета,
баш в онези досиета,
що въобще ги извадиха
и във ужас ма фърлиха?

Всички викат ми "продажен",
бягат сякаш съм прокажен,
ама не, не съм бе, вижте,
само бях в едно бунище!

Що сега чак си признаваш
и със нас са подиграваш,
викат ми лица познати,
кви са тука тия дати?

Жертва съм, онез се скриха,
дето с мене клеветиха
и зарязаха ме сам,
да нося общия ни срам..."

21. 10. 2012 г.

Прага





3 коментара:

Анонимен каза...

Batka, dai niakoi link i nie deto se skitame po stranstvo da gi vidim koi sa tezi pasotiri - chengeta. Obeshtavam, niama da pravia vendeta.

URAGANNNN каза...

Ще дам без проблем има ги черно на бяло в досиетата

URAGANNNN каза...

Пуснах нов пост, там има инфо- ТиВи предаване, коментари, стихове , статии и естествено линкове към Комисията по Досиетата със списъци на пасторите