вторник, ноември 27, 2012

Изповед 6 (от март-- 2012 г.)





Изповед 6

(от март-- 2012 г.)

(по идея на П.)

"Аз съм пастор, ставам рано,
пускам компа и що да вида --
Нет пространството осрано
и няма гай тъй де да ида!


Преди скатавах си се мазно
и църквичката ми вървеше,
властвах комунообразно
и ДеСе-то ме крепеше...

А сега навред писнали,
че съм бил агент... И кво?
Овци някви се разбляли,
щот не гризлИ са дарво!

Преди във кунките ми бяха --
гънех ги кат пластелин,
сега връз мене се изсраха,
сякаш, че съм бил самин...

Ний и досега сме много --
едни през други се крепим,
па те да верват си у Бого,
важной ний да издържим!


Че Нета напаст е голема --
отвсякъде лайна фарчат,
да запушваш смисъл няма --
пак ша та оплескарят!


Затуй чрез тактиката стара --
"Хули, разделяй и издой"
и аз във общата попара,
че са правим на герой!

Мче аре кой ще ми докаже,
че бил съм с тез или онез?
Пастора ще го замаже...
Както правил е до днес:)

Уж съм пастор, лягам вечер,
дюс в душата мий посрано...
Май свърши пасторлъка вече
и штряа да са пенсна рано...".

20. 10. 2012 г.

Прага

Няма коментари: