вторник, юли 15, 2008

Замислено (Посветено на Валери Славчев от Група "Хоризонт")



Замислено

(Посветено на Валери Славчев от Група "Хоризонт"

Къде си, братко мой? Изгубих те...
Нали си пръчка във Лозата?
Какво посявахме във другите?
Какво пожънахме в отплата?

Къде си, братко мой? Научи ме,
да казвам "Татко!" на Бащата,
сега отвътре нещо бучи ме
и насълзява ми душата!

Къде си, братко мой? Написа ми,
на Карандила пожелание,
нож ти подарих... Лъчи са ми,
до днеска струни с помазание!

Къде си, братко мой? Изгуби се...
Не си ли пръчка от Лозата?
Във света и ти ли влюби се,
та песните не носят Светлината?

15. 07. 2008 г.
Прага

http://vbox7.com/play:5e30f9c6

1 коментар:

URAGANNNN каза...

Валери ми отговори на имейла:

Zdravei, Miro!
Pishe ti Valio Slavchev.
Prochetoh stihcheto ti bratko... no nqma prichina da s tujen, zashtoto sum pruchka ot lozata.
Pomnq tozi Karandil i nojcheto ti i mi stana drago da razbera, che i ti pomnish sushtoto.
No nedei tuguva, zashtoto Gospod e s men, az s nego i hich i nqmam namerenie da se vlubvam v neshto deto otdavna sum go razliubil:)))
Tui kato predpolagam te interesuva dali iskam da zapisvam pesni za Gospoda shte ti kaja - DA. Ot dosta vreme trupam novi takiva, ne sa zapisani, no se nadqvam s Bojiq pomosh da moga da realiziram nov album v Negova slava. I znam, che shte stane.
Pregrushtam te i ti jelaq Blagoslovenie i Bojiqt mir da budat s teb.