неделя, май 11, 2008

Заместване


Заместване

Тя е лозата, а вие сте пръчките --
отделени от нея, нищо не можете,
затова и във нея се ръчкате
и без проповедта се тревожите!

А пасторът е земеделецът --
определя ви стандарт за плод,
жена му е църквовладелецът,
чрез Езавелския хомот!

Всяка пръчка с "непослушност",
подрязват я -- да поизсъхне
и после се кълне в послушност
и не смее да въздъхне!

"И ако в мене не пребъдете
и във всичките ми правила,
святи няма как да бъдете!"
е нейната присъда зла!

С чиста ревност ви ревнувам --
Лозата Истинска Съм Аз
и тъй молитвите ви чувам,
но тъй тя спира Моят Глас!

20. 04. 2008 г.
Прага

Аз съм истинската лоза, и Отец ми е земеделецът. Всяка пръчка в Мене, която не дава плод,
Той я отрязва; и всяка що дава плод, очистя я, за да дава повече плод.
Вие сте вече чисти чрез учението, което ви говорих.
Пребъдвайте в Мене, и Аз във вас. Както пръчката не може да даде плод от самосебе си,
ако не остане на лозата, така и вие не можете, ако не пребъдете в Мене.
Аз съм лозата, вие сте пръчките; който пребъдва в Мене, и Аз в него,
той дава много плод; защото, отделени от Мене, не можете да сторите нищо.
Ако някой не пребъде в Мене, той бива изхвърлен навън като пръчка,
и изсъхва; и събират ги та ги хвърлят в огъня, и те изгарят.

Евангелие от Йоан 15 :1 -- 6

1 коментар:

sveteca777 каза...

4istoto bojie slovo ne podleji na promiana makar 4e niakoi samozvani apostol4eta se opitvat da ubediat xorata 4e v bibliata pi6e tova koeto na tiax im iznasia I SAMO SI PROROKUVAT A KATO SE SBUDNAT PRORO4ESTVATA IM OBVINIAVAT NEVINITE MIRIANI.