събота, април 05, 2008

Изповед 5 (Посветено на разни поставени елементи)


Изповед 5

(Посветено на разни поставени елементи)

"Аз продавам лъжи,
в опаковки от истина,
щото шефа държи,
паричната "истина"!

И стоя зад тезгях,
чакам лесни клиенти,
натоварени с грях,
кандидат-пациенти!

И продавам лъжи,
на висока цена,
всеки тук ми дължи,
за покрита вина!

Що народ съм изкупил --
шефа мноо доволен,
че душите е купил,
по начин подмолен!

Аз си вземам заплата,
храня къща, децата
и ме плюе махлата,
но си карам колата!

Магазина върви,
ко ми пука на мен,
че някой кърви,
със нефелен мехлем!

Ми живота е шарен --
кой го знай кво е ял,
та мехлемът ми харен,
кръвта му не спрял!

Па иди докажи,
че аз съм виновен
и че с мойте лъжи,
е мехлемът отровен!

Магазина върви
и растат ми децата,
тати ще ги уреди
и тях на заплата!

Шефа мноо доволен,
че душички измират
и аз съм доволен,
че пари се събират..."

03. 04. 2008 г.
Прага

3 коментара:

Анонимен каза...

Това е добре.За повечето по амвоните е истина. Мисля, че важното е какъв е изхода от това положение - то продължава стотици години. Иначе ще стане като в тази дума: кучетата си лаят, колата си върви.
etienyordan@yahoo.com

URAGANNNN каза...

:) Керванът няма да спре, кучетата трябва да "ухапят" три синджира роби и така някои роби да станат свободни:) или както е казал поетът:

Farcry

Керванът си върви, кучетата си лаят,
агентите вилнеят, тъпунгелите си траят,
хваленията дрънчат, демоните се смеят,
париците се въртят, остриганите си блеят.

Керванът си пищи, партизаните стрелят,
веригите падат, избраните се отделят,
пустинята си мълчи, а Небето се радва
и Бог ти предлага -- сватба или брадва...

20. 03. 2007 г.

Прага

Анонимен каза...

СВЕТЕЦА 777 много си прав эа съжаление така е в църквите на пасторчетата не им пука какво става с хората важното эа тях е да са покорни и да дават всичките си парички а как живеят нее важно обират вярващите и после ние не сме живеели чреэ вяра а те са имали эатони вэимат парите