вторник, октомври 30, 2007

Закъсняла среща


Закъсняла среща

Растял, играл и другарувал,
гледал, слушал и усещал,
смял се, искал и тъгувал,
изпращал, канил и посрещал.

Треперил, боледувал, плакал,
учил, бачкал, отпочивал,
обичал, обещавал, чакал,
кървял, надмогвал, преоткривал.

Лъгал, крал и присвоявал,
заплождал, сменял, изоставял,
пил, повръщал, изтрезнявал,
помагал, плащал, отстоявал.

Грешил, поправял, помъдрявал,
ял и спал, пикал и срал,
приемал, купвал, подарявал,
погребвал, плакал и мълчал.

Прощавал, мразил, остарявал,
губил, дишал и изстивал,
охкал, питал, съжалявал,
броил, изваждал и събирал.

Разбрал, повярвал, изповядвал,
плакал, стенал и познал,
Онзи, Който проповядвал
и целял очи със кал...

29. 10. 2007 г
Прага

5 коментара:

Анонимен каза...

Право е Божието слово, когато ни подканва:
"Днес е спасителния ден! Не закоравявайте сърцата си!!"
Защото утре може и да няма!
Благословен да е Господ на силите, Който "се удоволства да показва милост"; "не се взира в престъпленията ни" и "не ни въздава според беззаконието ни", а ни дълготърпи!!

Анонимен каза...

Оправи се човека по чужбина,
а на момиченцето скъса му се рокличката.
Сега сте се събрали тук мнозина
нагушкани като свине във локвичката.

Останаха си недовършени тотално
и тоя блог и чърча-та на иво.
Остана си така почти орално
„служението” реформално и лъжливо.

Оказа се пореден псевдо-пастор,
намерил в баницата омазнено левче,
самонарече се за кратко бизнес-мастор,
и прелетя морето надалече

Момиченцето с рокличка пътува
по някои американски магистрали.
Баща й след заплата си кротува
и нежно по главицата я гали.

Достатъчно му бе, че си получи
зелена карта за зелено мъни
а реформация, че щеше да ни учи ...
там той горкия доста се издъни.

Сега архивата и да си реставрира,
ще цъфне и ще върже Мата-Харис,
каквото и да пре-реконструира
остава си история в анали(з).

Такава реформация ми дайте
да лъжа хората, че ме преследват,
та да получа гражданство по щатите
и там да се покрия лицемерно.

Сега сте се събрали тук мнозина
пиячи, кафеджии и кръчмари,
човека се оправи по чужбина,
а вие блогвате по интернетни зали.

А-Гея, ре-Форматора, адМин-ата
нагушкани като свине във локвичките.
В голямата ми скръб ще сте пак тримата,
ако не си поизперете рокличките.

URAGANNNN каза...

Аномнимко:) не съм гей:)
Някой те е поизлъгал:)
Коя е тая твоя голямя скръб?
"В голямата ми скръб ще сте пак тримата,"
???????????????????????????

Mitko Todor-off каза...

Ха ха ха ха :-)

Браво Ураганнн! Яко си черпил в Кръчмето докато ме нямаше! Само дето не мога да вдяна какво си дал на този анонимко, че така неразбираемо халюцинира?! Или сам си е внесъл в Кръчмето "артистичен" Абсент, и то архаична реколта (демек от края на 19-ти век)?

Към редовните посетители:

Извинявайте, че ме нямаше толкова време - знаете, не съм много надеждна личност, я се запия нанякъде, я ме отвее вятъра надругаде. Освен горепосочените, имаше и няколко тривиални причини за липсата ми - сезона свърши, настана винено и ракиено време. А като връх на всичко се преместих в ново жилище и трябваше да преживея отново малките житейски радости да ми прекарат ток, телефон и интернет. И така, до нови срещи :-)
Наздраве!

URAGANNNN каза...

па бат Мите и аз се местиф на нова къща:)

Старах се да поддържам фронта-много хора изроптаха-то ша дай било заради тежките елементи в питиетата, ама на -проста глава-селска, не се научи да ласкае, се към брадвата посяга.........