събота, октомври 06, 2007

Псалмично


Гледам ни Стоименов тука, Митето се изгуби, поне да пусна нещо за угояване на костите:) че от многото коментари с простотии, сериозните посетители може да са изгладняли!






Псалмично

Благословен да Е Господ Израилевия Бог,
Който дава на слугите Си успех, пази ги и води ги през опасности,
милостиво ги привдига от човешките им немощи,
довека ще славословя Името Му,
защото Се Е показал мощен и близък към мене
в дните на трудности и решения!

Устата ми преливат от възклицания, снагата ми настръхва
от Величието Му и сам аз се покланям с всичко що е в мене,
издигам длани към Небесата, пълен с Твоя Дух и с увереност,
че съм един от Твоите синове!
За Твоите дела ще Те превъзнасям, както съм видял от Давид,
затова и приеми изворите, които бликат от мен, защото
те са Твои, защото Ти Си ме направил да Те хваля
и Твоята Любов ме вдъхновява за живот!

Помни молбите ми и неизказаните ми моления, за да спасиш
страдащи души и избавиш ги от примката на ловеца,
защото в Твоето Име уповаваме и от Твоя дъх сме създадени,
при Тебе се връщаме след този свят, за да седим на Твоята трапеза
в Твоето Царство,
не отпускай ръката Си, да не би да се отклоним към погибел,
изпитвай скришното на сърцето ни, за да сме чисти от лукавщина и измама!

В жертвата на Твоя Син намерихме прибежище, в кръстното Ти спасение
бяхме спасени, Ти Който Си, Йеова Е Името Ти
и Исус Христос е Името на Твоя Син -- Агнецът на Завета и Давидовият Господ!

Ям хляба си радост и пия вода с благодарност, защото знам, че съм угоден на Тебе,
защото Ти Си ме научил на пътищата и съдбите Си!
Благословен Който иде с облаците! Амин и амин!

03. 10. 2007 г.
Прага

2 коментара:

Boanerges каза...

Strahoten e i nqmam dumi, produljavai vse taka. Bog da ti dava vse poveche takiva stihove

URAGANNNN каза...

Натискам:) яко:) но по=често със бръснача:) че има тикви за резане :))))))