петък, февруари 06, 2009

Ти, Който Си


Ти, Който Си

Мериш ни с различни мярки,
но пак на същия кантар,
не гледаш в дрехите ни ярки,
а във сърдечния хастар!

Слагаш ни различни норми,
но пак на същите бразди,
имаш ред без униформи
и генерали без звезди!

Даваш ни във разни нужди,
но пак от същата Любов,
а колко често са ни чужди,
Твойто Име, Път и Зов!

24. 01. 2009 г.
Прага

А Моисей каза на Бога:

Ето, когато отида при израелтяните и им кажа:

Бог на бащите ви ме изпрати при вас, и те ме попитат:

Как Му е името? - какво да им кажа?

И Бог отвърна на Моисей:

Аз съм Онзи, Който съм.

Каза още:

Така ще кажеш на израелтяните -

Онзи, Който съм, ме изпрати при вас.

При това Бог каза още на Моисей:

Така ще кажеш на израелтяните:

ЙАХАУА, Бог на бащите ви, Бог Авраамов, Бог Исааков и

Бог Яковов ме изпрати при вас.

Това е Името Ми довека и това ще бъде Името Ми от род в род.

Изход 3 : 13-15

Няма коментари: