понеделник, декември 22, 2008

"Бай Гуро във Варна" Продължение

Пускам темата отново, защото е многократно коментирана и евентуално за бъдещите посетители на Кръчмето дае по-лесно да я намерят и прочетат..


"Бай Гуро във Варна"

34 коментара - Скриване на оригиналната публикация

- Ей, Мите, ти още ли събираш случки с Г.Б? – подметва ме Динко. - Е, да – с половин уста отговарям аз. - Искаш ли да ти разкажа за мойта среща с бай Гуро? - Има си хас! Разказвай! – извиках аз, защото зная, че Динко умее да направи комедия дори от една съвсем сериозна, дори трагична случка. Нямаше нужда да повтарям. Налях си биричка, и седнах удобно. "Това се случи през лятото на 1994 или 1995 г. Тъкмо бях пристигнал във Варна да изкарам една седмица на море, гостувайки на мой брат’чед, студент. Лежа си една сутрин на плажа, почивайки си от половин час плуване в морето. Слънцето ме напича... Почти съм задремал... Изведнъж чувам „ Брат’чед, айде! Ставай!” Брат’чедът ме бута. -Айде, ще те водя на конференция -К’ва конференция, бе? -Как к’ва? В наш’та църква. Много е важно! Идва Г.Бакалов от София. Ще има изцеления, пророчества, чудеса! -Хубаво, дай да ходим – кандисах аз. - Споко – вика брат’чеда - службата е утре. Обаче, няма да е зле да постим и да се молим. Нашият пастор каза да очакваме п-р Георги да пророкува лично на някои от нас. Сърцето ми се стегна – то като че предчувстваше това, което ще се случи на следващия ден. И тъй, прекарахме си чудесно – деня ни мина в хваление, молитва, четене на Библията и споделяне на съкровени надежди и мечти. (Еех, волен студентски живот!) На следващия ден си хванахме автобуса и отидохме в църквата. Брат’чедът участваше в молитвената група преди да почне службата. Някои от молитвеното ме изгледаха странно. Брат’чедът ме представи и каза, че няма проблем да остана. Аз, обаче излязох извън стаичката и влязох в залата. Това беше зала под наем, намираща се сравнително далеч от морето. Не беше особено голяма, но имаше сравнително голям театрален подиум със завеси и нелоша акустика. Столовете бяха семпли и добре подредени. Залата много ми заприлича на тази в едно от читалищата в родния ми град, което скоро след 1990 превърнаха в игрален дом, бинго или нещо подобно. Почнаха да прииждат хора. Преобладаваха младите хора – ученици, студенти. Службата почна. Три бързи песни. Две бавни. Красота! Купон! На бързите се танцуваше – а – ла „кой не скача е религиозен”. На бавните си вдигаш ръцете (иначе може да не си получиш благословението. „Можеш ли да вземеш нещо голямо, без да си отвориш ръцете” реитерираше брат’чедът думите на своя пастор, който беше родом от Скандинавието.) Пасторът поведе молитва, премина на езици. Естествено, имаше превод само от английски. Представиха Пастор Георги. След аплодисментите той пое думата. След толкова години си спомям смътно съдържанието на проповедта. Беше по пасажа за това как пророк Илия си взе за ученик Елисей. Трябва да е била добра проповед, щом все още си спомням нещо от нея. Но още по-добре си спомням какво стана след това. Нали знаете, делата говорят по-добре от думите. Пък и Бай Гуро е известен като човек на действието. А след това се разигра същински екшън! Бай Гуро даде знак на хвалението и се изпя една песен на поклонение. Събра се десятъка и дарението. Г. Б. поведе молитва. Пак даде знак – и хоп, хвалението се включи отново. Почна се молитва на езици 5-10 мин. Децибелите се ескалираха. Г.Б. даде знак на хвалението да спре. Пастор Георги продължава да се моли, викайки на езици. Изведнъж, и той спря. Изглежда събранието както бик- червен плащ на тореадор. Тишина, тръпнеща в очакване. Бай Гуро. продължава да се взира в нас. И изведнъж – изцепи страшен рев! Всички го гледаме втренчено, някои от нас, даже уплашено! И като ни погледна Бай ти Георги страшно-страшно. С един авторитетен поглед, който направо врещи: „Какво ме гледате бе! Не виждате ли Божията сила в мене?! Не виждате ли помазанието на Илия? Че даже на Илия, Мойсей и Елисей взети заедно?! ААААХ!” И като изрева ти Бай ти Георги и като скочи от подиума и като се втурна в пътеката между редовете!И като почна да бяга около редовете, викайки на езици! Маллле миллла!!!! След като направи една-две обиколки и една-две осморки на залата той спря и извика: „Който иска да приеме помазанието и да служи на Бога, и който се чуди дали е Божията воля да отиде на библейско училище в Бърно нека излезе отпред!” За нула време мнозинството от присъстващите излезе напред и настрани от редовете със столове. Брат’чедът също се изтъпани там сред водачите на хваление и на домашни групи. Останалото е ясно за тези, които са ходили на помазателни служби от него период – с блуждаещ поглед Г.Б обикаля и полага ръце на повечето хора. Някои падат, дали от силата на помазанието, дали от тежките ръце, които им се стоварват на раменете... Услужливи ръце на разпоредители хващат падащите хора, да не се ударят. Някой поддържа музикален фон с йоника... Екшънът си е екшън. Първите резултати: брат’чеда не беше сред „избраните”. А те бяха главно водачи на домашни групи и служения. Колко от "избраните" са отишли в Бърно не знам. Но със сигурност трябва да са били мнозинството, защото в църквата се появили много проблеми и доста хора отпаднали. Братчед’ът дори каза, че много от дипломиралите се от библейското училище не са станали „фул-тайм” служители или лидери, а някои даже са престанали да ходят в църквата. Това, разбира се, не може да зачуди българския християнин, ходещ в такъв тип църква. И с най-развитото си въображение той не може да си представи това, което му предоставя самата действителност. Затова той е истински църковен олимпиец– за него резултатите са без значение, важното е да участва в екшъна. A ако не участва в екшъна, то поне да се любува на своите екшън герои. Така завърши разказа си Динко.
Анонимен Анонимен каза...

Аз нямам "честта" да съм присъствала на Бакалови спектакли, но познавам хора, осакатени във вярата от пишман-служението му. Но аз също ходех в подобни "църкви", откъдето Господ по милостта си ме извади и Му трябваха дълги години да ме възстановява след това.
Ако през 90-те все още всичко описано тук беше по-скоро в рамките на траги-комичното, сега вече е изцяло в рамките на опасно-демоничното. Щото Бай Гуро и Гуровци вече са се взели твърде на сериозно, натрупаха пари и направиха кариери, приемат много опасни антихристки доктрини. И не само ги приемат и действат според тях, ами ги насаждат в обществата им.
Живеем във времето на най-голямото отстъпление от вярата преди да се появи човекът на греха и погибелта.
Но тъй като сайтът е насочен предимно към хумористичната част, няма да задълбавам в сериозното. Иначе всеки бил в подобни общества може да разказва много весели истории от там.
Може по принципа на Алеко да пишем за Бай Ганьовци /пардон Бай Гуровци/, пък дано спомогнем малко за освобождението на някой заробен от тоя окултно-религиозен дух.
Поздрави.

Петък, 2008, Май 9 5:11

Blogger URAGANNNN каза...

Еееееееееееееее, Мите къде си брееееее? Отга не съм та виждал:) аз тука разливах питиета ма нещо поизгоних клиентите:) май или поне онези дето все мърморят.Стоименов де е?

Аз съм одил на Бакалов също в София, на една конференция за бащинството и после към 2001 на една друга -дето публично изгонваше демони о т присъстващите

Неделя, 2008, Май 11 15:31

Изтриване
Blogger Mitko Todor-off каза...

Мерси за коментарите :-)

Виждам, че и вие сте преживяли това - онова покрай основния прототип на Бай Гуро. Ако имате весели истории - моля споделяйте.

Към Ураган: За 100-Именов - и аз не го знам де е този човек. И на мен ми липсва.

Дааа, много време е минало он как не съм писал. Ако ти кажа, че шефа по погрешка ме е залкючил в един студен склад с много суджук и вино без бандерол, и там изкарах цяла зима, ще те излъжа. Причината е по-тривиална: не знам от зимата ли, от многото работа ли, ама вдъхновението ми беше пресъхнало. Ей -на - последната история я записах по Рождество, но все не можех да я доизкусуря. Седнех ли да пиша, не ме избиваше на смях, а на плач. Добре, че беше ти, та да поддържаш темпото. Хич не си мисля, че си изгонил клиентите - те мърморешите кибици-кафеджии винаги изчезват, когато почват да се разливат яките питиета и слагат тежките мезета.

Освен това, бях в процес на избистряне на 1-2 истории, в които имаше препратки към сайта на Кафе - Реформация. А от известно време насам като кликна на линка, вместо на Кафе Реформация автоматично попадам на апостолос.бг. Ако си на "ти" с компютрите и знаеш как да избегна това, моля, кажи какво да направя.

Ако нищо не може да се направи, тогава ще трябва да констатираме, че апостол-пастор и незнам още какво (АПНОК) Бакалов е затворил тихомълком кафенето. Но, това няма да ни попречи да продължим с Кръчмето.

Я налей едно "Старо Прамен" и наздраве!

Неделя, 2008, Май 11 20:13

Анонимен Анонимен каза...

Пак съм аз дето писах първия пост :-) Аз бях в "църква" върл враг на вашта бивша такава. Не знам дали знаете, но един от основните деятели на нашто бивше църкве, дето проклинаше и се молеше вашто да се разпадне, сега е Пастор при Апостола :-) Такъв е живота или както е казал народът - търколило се гърнето и си намерило похлупака.
Ето една смешна история /а има много още/ от нашите бивши величия - апостоли и пророци. "Пророчицата" ни, мома млада и убава, много мразеше гърците. Според нея гръцкият демоничен началник си поставил за цел да я убие - нея и великото й "служение". Та веднъж в офиса като ни подбра - команда от около 15 налични човека: "видяла" "гръцкият началник" над офиса под форма на Баба Яга на метла! Па като се почна един духовен бой с Баба Яга...
По същото време един от нашите бил на около 200 метра разстояние и каза, че се чувало нещо ужасно, хората се споглеждали уплашено. А бяха и мутренски времена... Е, утепахме гада гръцки :-)
Впоследствие разбрах каква била работата. Бабата на момето искала да я задоми за грък и тя почти се съгласила... Леле!
Като разбирам какъв е Апостолът, много прилича на нашия бивш Апостол, който бега в УСА, напикан от шубе. Ама щеше БГ да превзема за Господа. Много се мразеха поради факта, че са си приличаха като две капки вода. И нашите Апостоли и Пророци бяха велики - не търпеха други велики като тях. И те гонеха демони от християните, рушаха крепости, взривяваха, бомбандираха - майко мила! Веднъж при подобна атака в "духовния свят" дошла полиция и обградили офиса. Помислили хората, че вътре престъпници се самоизбиват.
Абе, детски работи, ама смешни!Трагичното е, че не се поправиха, ами задълбаха дълбоко в антихристките учения и се отклониха от вярата.

Понеделник, 2008, Май 12 1:58

Анонимен Анонимен каза...

колко страшно звучат тези неща толкова години по късно. Нищо чудно че хората още ги е страх от педесятните и харизматиците. Какво сме си позволявали в онези години. Ако детето ми сега развие нещо подобно ще му забраня да ходи на църква, ще го пратя в друг град в чужбина.

Четвъртък, 2008, Май 22 9:04

Анонимен Анонимен каза...

Със забрани не става. Най-добре се моли Бог да го пази от такива среди.

Понеделник, 2008, Май 26 4:59

Blogger Mitko Todor-off каза...

Привет на анонимните посетители!

Ей, какви работи сте преживели само! За какво ли не бях чувал, ама за баба Яга....тц, тц, тц! Ама тази девойка си я бива - с това въображение слага в задния си джоб авторката на Хари Потър. Ако девойката се беше родила в Англия или САЩ, можеше да се прочуе; и Холивуд филми да направи... :-)

Да кажа и аз моето мнение относно харизматично-петдесятните среди. Много са хубави дарбите на Духа! Обаче, да са съчетани с Плодовете на Духа и с добродетелите от 2 Петрово 1 гл.! Иначе... ще имаме мнооого материал за смях.

Наздраве!

Вторник, 2008, Май 27 19:35

Анонимен Анонимен каза...

То първо са плодовете и добродетелите, а дарбите - после. Дарбите се дават за обща полза според нуждата.

Понеже като цяло "църквата" вече масово се е превърнала на разбойнически вертеп, то спокойно може да се направи нещо като "крими" хроника, освен хумора.

Сряда, 2008, Май 28 6:49

Анонимен Анонимен каза...

P.S. Забравих, Наздраве!

Сряда, 2008, Май 28 6:51

Анонимен Анонимен каза...

Чува се, че АпостолЪТ се отказал от пророчеството за 1 млн. Верно ли бе?

Петък, 2008, Май 30 2:02

Blogger sveteca777 каза...

az imam 4esta da sum bil bakal4e dulgo vreme. i sum se naslu6a6 na negovite proro4estva i sum se nagledal na negovite izcepki.ne samo vojda e vinoven sega e zaobikolen ot licemeri lujci i lakei koito samo govoriat prazni prikazki i mu gudeli4kat egoto i toi se kefi maksimalno dori emil kaza niakolko puti i vojda prisustva6e
" moiat duxoven ba6ta e apostol georgi i az zatova davam na nego miat desiatuk" moga da vi opi6a i o6te desetki takiva prelomski izcepki samo 4e 6teme zastreliat :)))
skoro se vidiax s emil i mu potursix smetka za6to me luje a toi mi kaza "otidi da se razxodi6 za da ti se provetri mozuka" i tova ako e pastor ?
mene li4no emil mee lugal 50-60 puti i nikoga ne mi se izviniava a kato poiskax da mi se izvini me izgoni ot cerkvata im za6toto sum bil "buntar i ne sum se pokoriaval na liderstvoto"

Вторник, 2008, Юни 10 8:49

Анонимен Анонимен каза...

Светец, ами следващата фаза е да провъзгласят апостола за Господ, което без съмнение скоро ще стане. Т.е. вече е станало - в сърцата на идолопоклонниците.

А ти вместо да се оплакваш от въпросния пастор, вземи го черпи няколко бири, защото ти е направил ценна услуга, като те е изгонил :-)

Четвъртък, 2008, Юни 12 4:48

Blogger vminev1 каза...

Разбира се, мнението ми се изтри, докато се регистрираммм... Нииищо! наново. Казвам се Владимир Минев, в Прелом съм бил от 1997 до 2004. От всинца ви аз и съпругата ми имаме най- голямо право да изгъргорим и да изхрачим една голяяяма жълта храчка по оплютият и без това образ на Георги, после- ощеее...и ощеее....и ощеееее...! Но няма. Щот не пия бира. Щот любя Господа и обичам Георги, въпреки, че ме боли много от нещата, които станаха между нас... Вижте, въппроса не е дали той е грешил и доколко и как- нещата стоят много по друг начин. Нека ги представим пред пробитите нозе, а?! Май забравихме. Май Го пренебрегнахме- за пореден път... Пак ще го напиша с по- едри букви : ОТ ВСИЧКИ ВИ АЗ И МОЯТА СЪПРУГА ИМАМЕ НАЙ- ГОЛЯМ ПОВОД ДА МРАЗИМ, КРИТИКУВАМЕ, ХУЛИМ, ПОДИГРАВАМЕ, ОТХВЪРЛЯМЕ И ДАМГОСВАМЕ ГЕОРГИ, но няма. Защото ще бъдем отговорни за всяка написана и казана дума- забравихме май, а ?! Ще кажете : Да, ама той защооо...- хей, ти имаш ли истински страх от Бога, или не?! Господ наш идва! Нека Му Се боим без "обаче", "ама", "абе ти.." и т.н.- ТОЙ Е СЪДИЯТА, точка! Моля ви, братя, апелирам към здравият ви разум- кой от вас е безгрешен?! Ако има такъв- давай- хвърляй първи камъка, но ако няма- мълчете и не съгрешавайте! Зная, че ще ви провокирам и вероятно ще ми напишете жлъчни писма- е, ако ...това ще ви помогне- давайте- аз вече съм преживял дооостаа. Обичам ви. Нямате си напредстава колко много съм умрял, за да защитавам Георги, и то не него, но правдата. А тя е, че никой от нас не трябва да хули братовото име, да не го иронизира, осмива и вулгаризира. Самият аз съм творец - пиша стихове, ...и ... Не ми харесва творчеството ви- не е добре пред Бога използването на такъв език и думи... Само още малко: ако мислите, че "хората трябва да знаят истината", бих ви казал , че Истината Е с главно И- тя Е Персона, Личност - това Е нашият Господар, Исус- мислите ли, че страниците ви донасят плод на Господа? Нека да оставим Георги и всеки да живее чисто и в страх пред Бога, защото Той идва. Тодоров, Ураган и ....- моля ви пред Бога - затворете Кръчмето и отворете сърцата си за покаяние в Името на Господа! Моля ви като ваш брат и ...вие изберете... Каин уби брат си малко след като му каза, че Бог му Е говорил- ние ще бъдем потомци на братоубиеца, или на Правдата, в Чиито рани сме изцелени?! Обичам ви, макар да не ви познавам, защото сте мои братя чрез проляната кръв на кръста... Оставете жлъчните критики и долните подмятания- че кой е достоен за Името на Спасителя - вие ли ? Аз ли ? Георги ? Нека размислим и ...се покаем. Обичам ви. Моля, размислете пред Бога дали съм прав...най- лесно е да продължите, най- трудно- да спрете и хлопнете кепенците на Кръчмето. Аз ви умолявам за второто. Нека не правим седянка на присмиватели! Нека не се одумваме! Ако ще сте му длъжници на Георги- бъдете му длъжници в ...л ю б о в !!!! Е, това е . И- мейла ми е v.a.minevi@abv.bg - Господ да Се прослави чрез животите ви !

Петък, 2008, Юни 13 0:56

Анонимен Анонимен каза...

Vlade ne si pove4e postradal ot georgi otkolkoto az tebe samo te otlu4ixa i te puskat na konferencii i o6te poniakoga georgi ti otgovaria kato mu pi6e6 no mene totalno sa me anatemosali i zakleimili kato vurl vrag na prelom za koeto mnogo sum im blagodaren za6toto Bog e v surceto na 4oveka a ne v prelom.dori i izxodia6tite obajdania mi speriaxa ot telefona kato kazvat 4e mie otkradnat ili zaguben a toi sie v mene no taka sme Svetcite goniat ni dori i svoite :) vsi4ki razumni xora kato razbraxa 4e sa me izgonili ot prelom mi se radvaxa prekaleno mnogo i mi kazaxa 'nai setne Bog te izvadi ot tazi ka6a"
georgi nikoga niama da se otkaje ot proro4estvoto za edin milion purviat kogato go kaza be6e v tozi variant " nezavisimo kakvo 6te stava v Bulgaria i koi 6te upravliava Bog 6te dade edin milion viarva6ti do 2010 godina " a uanda pee6e " edin milion i polovina do 2010 godina" vsieko se znae kakto ne se svudnaxa mnogo ot negovite proro4estva i tova niama da se sbudne koeto e mnogo jalko za6toto posle georgi 6te kaje pak kakto vinagi see opravdaval za nesbudnatite mu proro4estva i otkrovenia ot Bog "curkavata ne prie tova koeto mi kaza Bog zatova ne se zbydna proro4estvoto mi i vsi4ko 6tee ok " Kak da go 4erpia kato kato me vidi me podminava kato puten znak ? vij tebe 6tete 4erpia niama problem :)

Петък, 2008, Юни 13 3:33

Анонимен Анонимен каза...

georgi vse pove4e i pove4e se 4ustva bezgre6en i naistina moja da se provuzglasi za gospod toi vse razpravia 4e e bil izbran za glaven apostol na Bulgaria i evropa aman ot titli koito niamat nikakvo pokritei za mene tova sa kompleksari koito se nagajdat i kato vidiat 4e xorata imat kult kum li4nosta im vednaga se vuzpolzvat i se samozabraviat no viarvam 4e Bog skoro 6te izdigne 4ovek koito 6tegi izlekuva.
umnata i vnimavaite da ne prepivate mnogo s bira :)

Петък, 2008, Юни 13 3:51

Анонимен Анонимен каза...

SVETECA777 бакалов вече ходи да проповядва и на аруба а там всички энаете че се събират наи голямите мафиоэи от цял свят та какъв е иэвода аэ го энам просто тои им пере парите лично съм го виждал с очите си как емил шиков раэписва фактури срещу пачка от по 100 долара

Петък, 2008, Юни 13 22:10

Blogger vminev1 каза...

Божидаре, вместо да хулиш и говориш "тинтири- минтири" - имай страх от Бога, за който страх вече призовах. Чуй ме; въпреки, че си говориме безплатно, не мога да не ти репликирам, заради другите,които четат- вземи се стегни през слабостите на своите мисли и имай чиста съвест! Внимавай какво говориш и пишеш! Какво - Господа Е сляп и не вижда ли ? Дали пък Е глух и не чува?! Пак ще ви помоля- пред Господа- спрете всички с обидните подмятания по адрес на който и да е! Това не носи полза на царството, поради такива неща се хули учението, в което вярваме и святото Име на Господа. И ОЩЕ ВЕДНЪЖ (ЗА БОЖИДАР-ЧО): АКО СИ НАИСТИНА СВЕТЕЦ НА 7-МА - ОБИКНИ ГЕОРГИ 7Х7 !!!Е, хайде да те видя , дали изпълняваш закона, или съдиш брат си , защото не законослушателите, но законоизпълнителите ще бъдат оправдани и - "кой си ти, та съдиш брат си?! Който съди брат си- съди закона !!!". Божко, до тук !!!! Много те обичам, но говориш неправилните неща на неправилното време! Твой - Владимир Минев

Събота, 2008, Юни 14 4:20

Анонимен Анонимен каза...

До адвокат Минев. Евала за защитата на престъприка г-н адвокат, евала машшаллах. Ама тая защита няма да свърши работа на твоя "господ" Г.Бакалов. Като толкова призоваваш другите да се боят от Господ, що не отидеш при твоя кумир и не призовеш него, а?
Казваш да не съдим братята. Първо Г.Бакалов не ни е брат. ТОЙ Е ЛЪЖЕБРАТ, ЛЪЖЕАПОСТОЛ И ЛЪЖЕПРОРОК. А Светото Писание призовава да изобличаваме делата на тъмнината. Това и прави кръчмето: изобличава.

Понеделник, 2008, Юни 16 1:39

Анонимен Анонимен каза...

СВЕТЕЦА 777
Владе аэ не съдя никого моят Бог каэва ще поэнаете истината и истината ще ви направи свободни георги эащо не се покае и да си приэнае грешките или тои е беэгрешен ? кога ще эапочнат да му се эбъдват пророчествата - никога эа съжаление Бог ще държи лидера отговорен эа всичко -георги эащо винаги обвинява вярващите эа всичките си провали ?

Сряда, 2008, Юни 18 7:29

Blogger vminev1 каза...

U,DJCU FJHFLF,, ИЛИ-
КРАТЪК ОТГОВОР
Не е грешка от моя страна първоизписаното- така изглежда написано на кирилица, но когато не си сменил шрифта, така изглежда "кратък отговор" - просто никой няма да те разбере, нали?! Хей, благодаря, че ме наричате "адвокат" - не следвам такова образование, но- благодаря! :-) Скъпи братя, като решите да ме репликирате, прочете внимателно какво съм писал. Разбира се , че не съм адвокат на Георги. Де- факто, ако внимателно сте чели написаното от мен, ще разберете, че аз също имам повод да бъда част от вашата прекрасна серената "анти- Георги Б.!!", но отказвам, защото... имам страх от Господа. Бакалов не ми е Господ- Господ ми е Исус, Който, когато го разпъваха каза : "Татко, прости им, защото не знаят какво правят!" Лука 23:34. Писаното от мен е доколкото е възможно принципно и неангажирано с злободневност, така че, анонимни братко, ако имаш поблем- той не ти е с мен, нито с Георги- кой съм аз, ти, или Георги - не сме ли братя, синове на Небесният Баща?!
Искам да ти обърна внимание, че Георги наистина не ми е кумир, а спрямо него внимавам какво говоря, защото имам страх от Идващият Господ. Георги съм го призовавал неколкократно към покаяние и, колкото и да не ти се вярва той неколкократно ми се е извинявал Л И Ч Н О . Пак казвам - писаното от мен е принципно и съобразено със Словото на свободата, по което ще бъдем съдени. Както съм призовал него, така призовавам и тебе - ако имаш истинска вяра в сърцето си, че Господа идва, за да отплати на всекиго според делата му- покай се и остави ТОЙ ДА СЪДИ, ЗАЩОТО има само Един Съдия, "...а ти кой си, за да съдиш брат си ?!" римл14:10 "Съдът е немилостив към този, който не е показал милост." Яков2:13. И отново искам да ви обърна внимание, че ИСТИНАТА НЕ Е АБСТРАКТНО ПОНЯТИЕ, ИЛИ ДЕФИНИЦИЯ ОТ ЧОВЕК - ТЯ Е ЛИЧНОСТ- ТОВА Е НАШИЯТ ГОСПОД ИСУС! Ако искате да споделите истината относно Г.Бакалов- ...какво да ви кажа- знайте , че говорите пред лицето на Господа, Който Е Огън, Който пояжда ! "Страшно е човек да падне в ръцете на Живият Бог!"Евреи. Нашите оправдания за съденето ни НЯМАТ НИКАКВА СТОЙНОСТ ПРЕД СЪДИЯТА!
А дали Георги е лъжеапостол и т.н.- ...ами какво да ви кажа, братя?! Защо всеки не си гледа живота и вярата? Как е възможно да се занимаваме с такива недостойни коментари по адрес на който и да било?! АМА...ДА ДЕ, АМА- вижте, обичате ли Георги- НЕ, НАЛИ?! Е, тогава нямате право да го съдите ! А и не забравяйте- " Не се оставяй да те побеждава злото, но ти побеждавай злото чрез доброто !" Римл.12:21, " Христос затова умря и възкръсна - за да владее и над мъртвите и над живите. Но ти защо съдиш своят брат?! Или пък ти защо презираш своя брат?! ПОНЕЖЕ НИЕ ВСИЧКИ ЩЕ ЗАСТАНЕМ ПРЕД ХРИСТОВОТО СЪДИЛИЩЕ! Защото е писано : Жив Съм Аз, казва Господ, пред Мен ще се преклони всяко коляно и всеки език ще изповяда Бога ! И ТАКА - ВСЕКИ ОТ НАС ЩЕ ОТГОВАРЯ ЗА СЕБЕ СИ ПРЕД БОГА." римл.14:9-12 . "С езика си благославяме Бога и с него кълнем човеците, създадени по Божие подобие! От същите уста излизат и благословение и проклятие! Братя мои, така не трябва да бъде! " Яков 3:9,10
Искам сега да ви кажа : останете с мир, ОБИЧАМ ВИ, обхождайте се достойно за ИМЕТО, КОЕТО НОСИ ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС, Защото Господа ИДВА ! Мир на вас.Владимир Минев

Четвъртък, 2008, Юни 19 2:30

Blogger vminev1 каза...

" Отново: искрено съжалявам за цялата ситуация. Никога не съм спирал да ви обичам. Винаги съм ви чувствал като син и дъщеря в духа и ми беше болно, че нещата се развиха така. ....Ако нещо, което съм казал от амвона те е засегнало, съжалявам!...За разлика от популярното мнение, съм готов да се извиня на който трябва и когато трябва, ако съм допуснал грешка спрямо тях. "

- За
този, който не вярва, че Георги Бакалов се извинява на хора, които е обидил и наскърбил: това са негови редове, написани към мен и съпругата ми...

"Не се оплаквайте един от друг, братя, за да не бъдете съдени; ето- Съдията стои ппред врата!" Яков 5:9 Бъдете много благословени, скъпоценни в Господа братя ...и сестри (?). Господа нека Бъде прославен чрез животите и телата ви, които са Негови, защото нищо не сме внесли в този свят, нито ще отнесем... Обичам ви, следвайте Христос...следвайте НЕГО!Ваш в господа : Владимир Минев

Четвъртък, 2008, Юни 19 4:27

Анонимен Анонимен каза...

Владе брато георги докато навремето се покаиваше никои не му обръщаше внимание на грешките имаше любов в църквата но откакто стана "апостол" нещо му стана и хич не му пука эа хората неэабравяи че Бог първо иэпрати апостолите да вършат чудеса и энамения и после ги нарече апостоли.Когато ни преследваха эащо тои първи бягаше нели добрият пастор нали живота си дава эа овцете ? Добрият пастор остава 99 праведни и търси эаблудилата се георги кои е потърсил първи,че не мога да се сетя ? Аэ не писля че ако се покае някои които е эбъркал ще бъде съден от които да било нее проблема в грешката а в това че много хоро откаэват да се пакаят и эатъват в граха все повече и повече.Сам энаеш че много проповеди не се продаваха эащото имаше много големи иэдънки на бакалов нали ????????? сам си видял колко пъти е говорил тотално не Библеиски доктрини е тогава как да го нарека брат ?

Петък, 2008, Юни 20 4:41

Анонимен Анонимен каза...

СВЕТЕЦА 777 Владе брато георги докато навремето се покаиваше никои не му обръщаше внимание на грешките имаше любов в църквата но откакто стана "апостол" нещо му стана и хич не му пука эа хората неэабравяи че Бог първо иэпрати апостолите да вършат чудеса и энамения и после ги нарече апостоли.Когато ни преследваха эащо тои първи бягаше нели добрият пастор нали живота си дава эа овцете ? Добрият пастор остава 99 праведни и търси эаблудилата се георги кои е потърсил първи,че не мога да се сетя ? Аэ не писля че ако се покае някои които е эбъркал ще бъде съден от които да било нее проблема в грешката а в това че много хоро откаэват да се пакаят и эатъват в граха все повече и повече.Сам энаеш че много проповеди не се продаваха эащото имаше много големи иэдънки на бакалов нали ????????? сам си видял колко пъти е говорил тотално не Библеиски доктрини е тогава как да го нарека брат ?

Петък, 2008, Юни 20 4:42

Blogger vminev1 каза...

Божо, ти колко пъти ще публикуваш едно мнение?! Да не искаш да кажеш, че не те разбирам и затова го публикуваш два пъти- дано го разбера поне едното?! :-) Ей! Ама като ти казвам да четеш внимателно какво съм писал, а после да ми отговарят, ти: "НЕ"! Недей така - нал си на 3х7?! :-).
Всъщност това, което ще ти повторя е : -1- Георги бива съден от хора, които не го обичат и, следователно това е неправеден съд, на който ти съдействаш -2- Словото казва да не се съдим преждевременно, защото идва Самият Той, Съдията, -3- аз лично предпочитам да стоя пред кръста на Господа и да гледам Него, да върша волята Му, а не да се опитвам през гредите да видя съчката...-4- както ти казах по тел.- цяяялата тази работа НЕ БЛАГОСЛАВЯ СПАСИТЕЛЯ, но Го наскърбява, защото Той Самият ходатайства за всеки един от нас, а ние Го пренебрегваме и се занимаваме с ...глупости. Остани с мир.Твой в Господа : Владимир Минев.

Петък, 2008, Юни 20 5:15

Анонимен Анонимен каза...

Вижте, Бакалов си е изпечен мошеник от класа, гледа си бизнеса и не му пука. Склонна съм да вярвам, че пере мафиотски пари на Аруба, не е далече от акъла да се сетиш. Все пак, докато няма доказателства, няма как и да го твърдим. Никой нормален християнин не може и не бива да мрази този човек, защото това е грях, но и грях е да се вярва на такива хора, още повече човек даги следва и да не ги изобличава. Както тук някой писа, би забранилна детето си да стъпва в такова място. Така е. Но аз едно време побелих косите на родителите си, дано нека ми простят.
Та бягайте от такива хора, не ги съдете, наистина, Бог е който вижда и съди, но не разбирам словоизлиянията на Влади Минев в полза на подобни личности, които са за окайване и за съд.

Сряда, 2008, Юли 2 6:39

Анонимен Любомирова каза...

Вижте, Бакалов си е изпечен мошеник от класа, гледа си бизнеса и не му пука. Склонна съм да вярвам, че пере мафиотски пари на Аруба, не е далече от акъла да се сетиш. Все пак, докато няма доказателства, няма как и да го твърдим. Никой нормален християнин не може и не бива да мрази този човек, защото това е грях, но и грях е да се вярва на такива хора, още повече човек даги следва и да не ги изобличава. Както тук някой писа, би забранилна детето си да стъпва в такова място. Така е. Но аз едно време побелих косите на родителите си, дано нека ми простят.
Та бягайте от такива хора, не ги съдете, наистина, Бог е който вижда и съди, но не разбирам словоизлиянията на Влади Минев в полза на подобни личности, които са за окайване и за съд.

Сряда, 2008, Юли 2 6:41

Анонимен Анонимен каза...

аз ли4но съм виждал как емил щиков пере пари иджа мафиоза и му дажа пачуа долари и тои му дажа бележка в която пише че са пражили поручка за записи на музика тояа съм го видял 2-3 пути със сисурност със моите очи сам Бог мие сжидетел че не лъжа.Оше много неща съм жидял но на този етап ще запазя мълчание.

Сряда, 2008, Юли 2 10:41

Анонимен Анонимен каза...

Не пожелавам на Бакалов или на някой от хората му да свършат като някой от персоните от подземния свят, но все пак всеки си носи отговорност с кого и с какви работи се забърква. Жалко. Хора, има Господ, нека вярваме в Него, а не в разни самозвани гуровци, пастори, апостоли, попове, архимандрити, чудотворни икони и т.н. Правя аналогията с Православието, защото протестанските църкви нямат право да претендират, че са по-различни, щом са си спретнали техните идоли и златни телци. Но никой и нищо не може да отнеме вярата в сърцата ни, така, че далеч от такива и подобни на тях хора. Всичко това няма нищо общо с Бога. Човек със сърце вярва и се оправдава и уста прави изповед и се спасява, както и прави дела от вяра. Кръвта на Исус е тази, която спасява, измива и очиства. Със сигурност не знам как да отговоря на въпроса на бъдещите си деца, коя църква е правилна, но със сигурност ще знам как да им отговоря, че спасението е чрез вяра в Христос.

Четвъртък, 2008, Юли 3 8:05

Blogger Mitko Todor-off каза...

Привет Влади,

Благодаря за времето, което си отделил за да споделиш мнението си и препоръките си към пишещите в Кръчме Реформация.

Някои редовни пиячи (посетители) вече изразиха учудването си от твоите тиради. Като професионален барман и келнер, (което значи практически психолог) аз бих се впуснал в психологически обяснения, но ще се задоволя да ти кажа откровено няколко изречения: 1. Благодаря за откровеността и добрите намерения. 2. От 7 г. четене предимно на литературата препоръчана (позволена) от АПНОК Г. Бакалов мисленето ти, изглежда, е осакатяло – от думите ти е явно, че не можеш да разбереш разликата между съдене = осъждане, и съдене= различаване между добро и зло, между добри и лоши плодове; също не разбираш какво значи”любовта... не се радва на неправдата, а се радва заедно с истината” (1Кор.13:6) и „не участвайте в безплодните дела на тъмнината, а по-добре ги изобличавайте” (Ефес.5:11). 3. Вероятно аз съм един от тези, които най-малко имат повод да „МРАЗИМ, КРИТИКУВАМЕ, ХУЛИМ, ПОДИГРАВАМЕ, ОТХВЪРЛЯМЕ И ДАМГОСВАМЕ ГЕОРГИ”. Затова и не го правя. Аз просто събирам истории, и ги представям по такъв начин, че да събудя у хората в църквите (включително себе си) ревност за добри дела и покаяние от безплодните дела, лъжите и замазването на лъжите. 4. По-лесно ми е да си запуша ушите, очите и носа за всичкото зло, което се извършва в некои църкви и да спра да пиша в Кръчмето. Избирам обратното, което определено ми е по-трудно. 5. Надявам се, че хората, к/о посещават Кръчмето и си поръчват моите напитки, са поне на 18г (имам предвид, че са зрели във вярата) и ще използват прочетеното за назидание – както на себе си, така и на църквата.

Събота, 2008, Юли 5 22:04

Blogger vminev1 каза...

Привет, Митко! Господа да бъде с теб и ти- с Него! Бях малко на почивка със семейството си и затова не можах скоро да напиша нещо в отговор на редовете ти. Не бих нарекъл писаниците си тиради, но щом казваш..?! Барманите са психолози, но повечето от тях- лоши, защото просто наливат поредното питие и съчувстват, но само истината освобождава :-). Не мога да се съглася, че пиша тиради и че умът ми е промит и осакатен от про-Бакаловско настроение и философия, както пишеш, но така, или иначе пак ще напиша : уважавам ви всичките, които пишете, защото сте мои братя, като принципно не съм съгласен с начина на писането ви- вие не изобличавате тъмнината, а просто осмивате свой брат. Не сочите изход от ситуацията, но се удоволствате да го иронизирате и да му се присмивате,- неща, за които Господ ще съди строго всеки един от нас.
Дали правя разлика между съдене и изобличение, но Словото ни учи да сме бдителни, защото Съдията стои пред вратата ни..(в по-предишното писмо, започващо с "U,DJCU FJHFLF,, ИЛИ-
КРАТЪК ОТГОВОР
", съм изложил подробно позицията си- не считам написаното за "тиради", но ако така смяташ- Бог да Е с теб...).
Митко, бъди благословен, аз мисля чееее горе- долу написах каквото бях замислил , Господа да Е с теб. С любов в Исус : Владо.

Понеделник, 2008, Юли 21 1:04

Анонимен Анонимен каза...

СВЕТЕЦА 777 Владе брато аз съм приател с тебе но подкрепям кръчмето защото наистина казват истината а Бог иска да се знае истината и тя е че наистина бакалов пере пари лично сум го виждал с очите си а това нее угодно на Бог и понеже бакалов няма да се покае сам затова трябва да бъде изобличен публично и затова аз мисля да ги съдя защото ми писна от тяхните лъжи и интриги за съжаление в прелом не виждам нищо друго освен " лицемерие интриги лъжи клюкарстване и говорене зад гърба на хората " колкото си по голям лицемер и подмазвач толкожа си по високо в иерархията на бакалов за съжаление Бог ни учи на любов и да обичаме дори и неприателите си а кои братко Владо от прелом тие подал ръка и тие показал любов и сее погрижил за тебе ?

Вторник, 2008, Юли 22 7:46

Blogger vminev1 каза...

Божо, и аз съм ти приятел, че и брат на отгоре на това...:-) Ето какво казва Словото : "Не съдете, за да не бъдете съдени, защото с каквато съдба съдите с такава ще ви се съдят и с каквато мярка мерите, с такава ще ви се отмери!И защо гледаш съчицата в окото на брат си..." Мат.7:1-5ххххх Нашият Велик Господ - " Който Бидейки охулван с хула не отвръщаше, като страдаше- не заплашваше, НО ПРЕДАВАШЕ ДЕЛОТО СИ НА ТОЗИ, КОЙТО СЪДИ СПРАВЕДЛИВО!" 1 Петр.2:23хххх " Не връщайте зло за зло или хула за хула, а напротив- благославяйте, ПОНЕЖЕ ЗА ТОВА БЯХТЕ ПРИЗОВАНИ, ЗА ДА НАСЛЕДИТЕ БЛАГОСЛОВЕНИЕ. Защото " Който желае да обича живота и да види добри дни нека пази езикеа си от зло и устните си от лъжливо говорене, НЕКА СЕ ОТКЛОНЯВА ОТ ЗЛОТО И ДА ВЪРШИ ДОБРО, нека ТЪРСИ МИР И ДА СЕ СТРЕМИ КЪМ НЕГО!" 1Петр.3:9-11,ххххх " Не се одумвайте един- друг, братя- който ОДУМВА БРАТА, ИЛИ СЪДИ БРАТА СИ, ОДУМВА ЗАКОНА И СЪДИ ЗАКОНА; А АКО СЪДИШ ЗАКОНА НЕ СИ ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ЗАКОНА, НО СЪДИЯ! Само Един е Законодател и Съдия, Който може да спаси и да погуби, а ти кой си, та да съдиш ближният си ?!" Яков 4:11-12,хххх " Не роптайте един против друг, братя, за да не бъдете осъдени; ето, Съдията стои пред вратите!" Яков 4:9,хххх " И езикът- този цял свят на нечестие, е огън. Между нашите телесни части езикът е, който ЗАПАЛВА КОЛЕЛОТО НА ЖИВОТА, А САМИЯТ ТОЙ СЕ ЗАПАЛВА (ъъъ...?!!) ОТ ПЪКЪЛА!" Яков 3:6,хххх " Не знаете ли, че комуто предавате себе си като послушни слуги, слуги сте на оня, комуто се покорявате, било на греха, който докарва смърт, или на послушанието, което докарва правда?!! " Римл6:16, хххх " Не се оставяй да те победи злото, но ти побеждавай злото чрез доброто!" Римл.12:21,хххх " Предавайте се на скромни неща; не считайте себе си за мъдри! Никому не връщайте зло за зло,- промишляйте за това, което е ДОБРО ПРЕД ВСИЧКИТЕ ЧОВЕЦИ." Римл.6:16,ххххх " Когато някой от вас има нещо против другиго смее ли да се съди пред неправедните, а не пред светиите?!" 1Кор. 6:1,ххххх " А делата на плътта са : ...вражди, разпри, ревности, партизанства, раздори, разцепления,.....за които ви ПРЕДУПРЕДИХ, ЧЕ КОИТО ВЪРШАТ ТАКИВА РАБОТИ НЯМА ДА НАСЛЕДЯТ БОЖИЕТО ЦАРСТВО! А плодът на Духа е : ЛЮБОВ, РАДОСТ, МИР, ДЪЛГОТЪРПЕНИЕ, БЛАГОСТ, МИЛОСЪРДИЕ, ВЯРНОСТ, КРОТОСТ, СЕБЕАБУЗДАНИЕ, - ПРОТИВ ТАКИВА НЕЩА НЯМА ЗАКОН!" Галат.5:19-23,ххххх - аз мисля така. Вижте, дали и какъв и колко и как е сгрешил Георги - гледайте на Господа и имайте ходатайство и искренна любов към него, защото не ни е дадено ние да съдим и да разнасяме братята си. Ако не сте съгласни с моята позиция- напишете ми защо и, моля, цитирайте поне толкова стиха, колкото съм цитирал аз. Благодаря, Господа да Е с душите ви !!!!

Четвъртък, 2008, Юли 24 10:31

Анонимен Анонимен каза...

светеца 777 аз съденето го разбирам по по различен начин едно ед а се каже истината и хората дая знаят друго е да се мълчи и само на наякои да я казваш знаеш че прелом се разпада това е ясно и на самите тях затова бакалов се изнася пак в сащ

Понеделник, 2008, Ноември 24 4:58

Blogger URAGANNNN каза...

Леле, ква пукалка е настанала тука:)))

Понеделник, 2008, Декември 22 3:03

Изтриване

Няма коментари: